فرمانده سپاه دشتی:

استقبال بی نظیرازشهداءگمنام

بوشهرـ فرمانده سپاه امام رضا(ع) شهرستان دشتی گفت: مردم روستای لاور شرقی از یکی از شهدای گمنام شهرستان دشتی استقبال بی‌نظیری کردند
کد خبر: ۸۷۸۴۸۳۸
|
۰۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از شهرستان دشتی، سرهنگ پاسدار علی غضنفری در یادواره 7 هزار شهیده زن کشور و شهیده خاص سال 95 رقیه رضایی که با حضور اقشار مختلف مردم، سه تن از مادران شهدا و خانواده معظم شاهد برگزارشد ضمن تقدیر از استقبال پرشور مردم از دو تن از شهدای گمنام اظهار داشت: کوچه پس کوچه‌های شهرستان دشتی با حضور شهدای گمنام و خوشنام عطرآگین شده است.

فرمانده سپاه امام رضا(ع) شهرستان دشتی گفت: انقلاب اسلامی و ملت شریف ایران اسلامی هر چه دارد به برک همین شهدا است.

وی ادامه داد: تمام توطئه‌های دشمنان در ابعاد گوناگون علیه ملت ایران به خاطر انقلاب اسلامی و در راس آن ولایت مطلقه فقیه است.

غضنفری یادآورشد: هدف دشمن از جنگ تحمیلی علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی توسط صدام و به سرکردگی آمریکای جنایتکار جلوگیری از انقلاب اسلامی بود.

وی افزود: انسان‌هایی که جلوی تهاج استکبار جهانی در دفاع مقدس گرفتند شهدا بودند که از همه چیز خود گذشتند و اجازه ندادند یک وجب از خاک کشور عزیزمان به دست دشمن بیفتد.

غضنفری با بیان اینکه یکی از شاخصه‌های شهدا زمان شناس و وقت شناسی بود خاطرنشان کرد: زمانی که صدام به حمایت کشورهای غربی و عربی وارد جنگ شدند اگر شهدا زمان خود را درک نمی‌کردند قطعا ما پیروز نمی‌شدیم.

وی افزود: شهدا و رزمندگانی که نسبت به اسلام و قرآن پایبند بودند و با بصیرتی که داشتند زمان را درک کردند و این امر باعث پیروزی انقلاب اسلامی در دفاع مقدس شد.

وی افزود: زمانی که حضرت امام (ره) دستور جهاد را صادر کرد همه اقشار مختلف به ندای ولی زمان خود لبیک گفتند و وارد صحنه دفاع مقدس شدند و لبیک گفتن شهدا نشان ازاطاعت پذیری انها از ولی فقیه حضرت امام بود.

غضنفری ضمن تقدیر از استقبال بی نظیر مردم روستای لاور شرقی از شهید گمنام تصریح کرد: ترجیح دین بر دنیا از دیگر شاخصه‌های شهدا بود.

در ادامه نیز مردم بر تابوت یکی از شهدا گمنام بوسه می‌زدند و تبرک می‌جستند.

شایان ذکر است همزمان با یادواره شهیده خاص سال 95 رقیه رضایی مردم روستای لاور شرقی با استقبالی بی نظیر از یکی از شهدای گمنام شهرستان دشتی انجام دادند.

ارسال نظرات