بوشهرـ همزمان با رحلت جانسوز رسول گرامی اسلام (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) مراسم تشییع،وداع و خاکسپاری پیکر پاک دو شهید گمنام در شهر شنبه برگزار شد
کد خبر: ۸۷۸۴۸۲۹
|
۰۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از شهرستان دشتی، مراسم تشییع، وداع و تدفین دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس همزمان با سالروز رحلت نبی گرامی اسلام(ص) شهادت امام حسن مجتبی(ع) و در آستانه شهادت هشتمین اختر تابناک امامت و ولایت حضرت امام رضا(ع) در شهر زلزله زده شنبه شهرستان دشتی استان بوشهر برگزار شد.

پیکر مطهر این دو شهید والامقام و گمنام پس از استقبال و بدرقه از گلزار شهدای شهر شنبه بر روی دستان اقشار مختلف مردم و خانواده معظم شهدا از گلزار شهدا تشییع و در پارک غدیر شهرداری شنبه به خاک سپرده شدند.

حضور با شکوه مردم شنبه بار دیگر نشان داد مردم همواره ادامه دهنده راه شهدا هستند.

در این آیین حجت الاسلام عبدالحسین مصلح امام جمعه خورموج طی سخنانی ضمن تسلیت رحلت پیامبر اکرم حضرت محمد مصطفی(ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع) اظهار داشت: جنگ به تعبیر حضرت امام(ره) یک نعمت بزرگ الهی بود و ما انقلاب را در جنگ به جهان صادر کردیم.

امام جمعه خورموج افزود: ما مظلومیت خود را در هشت سال دفاع مقدس به جهان فهماندیم و جوانان اقصی نقاط کشور در جنگ، عاشق شهادت و شیفته مرگ در راه خدا شدند.

وی ادامه داد: رزمندگان در دوران دفاع مقدس از امام می‌خواستند برای شهادت در راه خدا نه تنها برای خود بلکه برای خانواده‌های خود دعا کنند تا به شهادت نائل آیند.

مصلح گفت: از شما مردم که در شهرستان دشتی و در مراکز آموزشی، شهرها و روستاها از این دو شهید گمنام و خوشنام استقبال کردید تشکر و قدردانی می‌کنم.

وی با بیان خانواده شهدا چشم و چراغ ملت ایران هستند افزود: مردم بخش شنبه در استقبال و وداع با پیکر دو شهید گمنام حق مطلب را ادعا کردند.

در مراسم تشییع این دو شهید گمنام که ائمه جمعه خورموج، کاکی و دلوار، فرماندار دشتی، معاونین، مسؤولان ادارات و نهادها، فرماندهان و کارکنان نظامی و انتظامی و اقشار مختلف مردم حضور داشتند مردم با شعارهای شهدا به شهر ما خوش آمدید، مرگ بر آمریکا،

این سند جنایت آمریکا است سردادند و نفرت خود را نسبت به استکبار جهانی به جهانیان نشان دادند.

ارسال نظرات