خبرهای داغ:
حجت الاسلام و المسلمین اميني در نهمين جلسه شوراي اداري شاهرود گفت: رضاي خدا در گرو رضاي خلق است وامروز مسئولان ما بايد در گره گشايي از كار مردم بكوشند و حتي پاسخ منفي را با نرمي به مردم ارائه دهند.
کد خبر: ۸۷۸۴۷۹۱
|
۰۹ آذر ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، حجت الاسلام و المسلمین عباس اميني در نهمين جلسه شوراي اداري شهرستان در سالن ولایت فرمانداري شاهرود برگزار شده بود در سخنانی اظهار کرد: رضاي خدا در گرو رضاي خلق است وامروز مسئولان ما بايد در گره گشايي از كار مردم بكوشند و حتي پاسخ منفي را با نرمي به مردم ارائه دهند.

وي تصريح كرد: مسئولان بايد بدانند كه در مرحله نخست عملكرد آنها زير نظر حق است و سپس مردم درباره آن قضاوت خواهند داشت، اگر فرد مسئولي با خوبي و نيكي با مردم رفتار كرد خداوند نيز كرامت انساني را شامل حال او خواهد كرد و اگر به نحو ناشايست با مردم عمل كرد خداي متعال بركت را از سفره و روزي او حذف خواهد كرد.

امام جمعه شاهرود با بيان اينكه خدا با زبان مردم با بندگانش رفتار مي كند، گفت: مسئولان بايد در رفتار خود دقت كنند چرا كه عملكرد آنها زير ذره بين نگاه هاي مردم قرار دارد.

حجت الاسلام اميني با اشاره به نامه امام علي(ع) به مالك اشتر، ابراز کرد:  آن حضرت در اين نامه معروف كه تمام مديران بايد آن را در ميز كارشان داشته باشند، مي فرمايند، «اي مالك تو را فرستادم به منطقه اي كه پيش از تو حاكماني اعم از جاهل و عادل بودند و همان طور كه پرونده حاكمان قبلي مورد بررسي قرار خواهد گرفت مردم همين نگاه را نيز به پرونده حاكم جديد خواهند داشت.» و اين نشان از تاكيد مولاي متقيان(ع) درباره حق الناس است.

وي افزود: خدا با زبان بندگانش با ما رفتار مي كند و بايد بدانيم كه جانشين ديگران هستيم و مسئوليت پايدار نيست و اگر مردم مسئولان را مورد قضاوت قرار مي دهند دليل بر كينه و عداوت نيست بلكه هدف بررسي عملكردي اشخاص محسوب مي شود.

امام جمعه شاهرود در بخش ديگري از سخنان خود ضمن بيان اينكه راهپيمايي اربعين نمايش قدرت و شكوه جهان اسلام بود و خوشبختانه شيعيان توانستند با برگزاري با شكوه اين مراسم اقتدار جهان اسلام را به رخ استكبار بكشند، خاطرنشان كرد: دشمن بايد بداند انفجار اخير در كشور عراق نمي تواند كوچكترين خدشه اي به عظمت اين آئين وارد كند.

حجه السلام اميني در پايان گفت: پياده روي رضوي و كاروان هاي حرم امام هشتم شيعيان در اين هفته نيز فرصتي است تا ميزبان سيل عظيمي از زائران امام رضا(ع) باشيم لذا مسئولان دستگاه هاي اجرايي و آحاد مردم در اين امر اهتمام و تلاش كافي را منظور كنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها