خبرهای داغ:
هاشمی در جلسه شورای اداری شاهرود گفت: ۸۸ واحد توليدي شاهرود۶۰ميليارد تومان تسهيلات رونق توليد دريافت كردند كه اين تسهيلات شامل ۶۳طرح در بخش كشاورزي و ۲۵ طرح در بخش صنعت مي شود.
کد خبر: ۸۷۸۴۷۸۹
|
۰۹ آذر ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، سيد محمدرضا هاشمي در نهمين جلسه شوراي اداري كه در سالن ولایت فرمانداري شاهرود برگزار شد ضمن گراميداشت ياد و خاطره عالم رباني حضرت آيت الله موسوي اردبيلي، حوادث دردناك شهادت زائران سيدالشهدا(ع) در واقعه حله و تصادف قطار را كه به جان باختن و آسيب ديدگي جمعي از مسافران و زوار علي ابن موسي الرضا(ع) شده است را تسليت گفت و اظهار کرد: ۸۸ واحد توليدي شاهرود۶۰ميليارد تومان تسهيلات رونق توليد دريافت كردند كه اين تسهيلات شامل ۶۳طرح در بخش كشاورزي و ۲۵ طرح در بخش صنعت مي شود.

 وي افزود: در حوزه صنعت، معدن و تجارت ۲۵ طرح با بيش از ۴۵ ميليارد تومان اعتبار و در بخش جهاد كشاورزي ۶۳ طرح با اعتباري معادل ۱۴ ميليارد تومان تسهيلات تا تاريخ چهارم آذرماه۹۵ در شاهرود پرداخت شده است.

وي با بيان اينكه شاهرود قطب كشاورزي محسوب مي شود خاطر نشان کرد: بيشترين اعتبار بايد در اين حوزه مديريت شود و در اين راستا واحدهايي كه تاكنون براي دريافت اين تسهيلات اقدام نكرده اند مدارك و نواقص پرونده خود را در مدت ۱۰روز تكميل و ارسال كنند.

هاشمي با تاكيد بر ضرورت آمادگي دستگاه هاي اجرايي در مراسم و ايام تعطيلات ۲۸ صفر، تصریح كرد: دو موكب در ورودي و خروجي شهر براي پذيرايي از زائران مهيا شده و با توجه به اينكه محور استان سمنان و به خصوص شهرستان شاهرود همه ساله شاهد همايش پياده روي كاروان هاي رضوي و مسافران و زائران امام هشتم شيعيان است لذا بايد همه دستگاه هاي اجرايي با توجه به سرما و برودت هوا براي اسكان مسافران تدابير لازم را داشته باشند.

فرماندار شاهرود اظهار کرد: باتوجه به آغاز فصل سرما مسئولان ادارات بايد همگام با مردم در ضرورت صرفه جويي در مصرف انرژي اهتمام كافي را داشته باشند و همچنين ذخيره سازي سوخت براي روستاهايي كه از نعمت گاز برخوردار نيستند بايد در اولويت قرار گيرد و همچنين ذخيره سازي آرد و دوگانه سوز شدن نانوايي هاي شهرستان نيز براي بروز بحران در آمادگي كامل واقع شوند و همچنين شبكه بهداشت در تكميل خانه هاي بهداشت و ظرفيت داروي مورد نياز در روستا اهتمام و تلاش كافي را داشته باشند.

معاون استاندار سمنان در ادامه با تبريك هفته وقف و همچنين هفته بسيج گفت: همه ما بسيجاني هستيم كه در راستاي منويات رهبر معظم انقلاب اسلامي تحت لواي پرچم اسلام خدمت رساني مي كنيم   و وجود  پتانسيل بيسج بيانگر اين است كه اگر مي خواهيم طرح هاي اقتصاد مقاومتي تحقق پيدا كند بايد به بسيج به عنوان يك نيروي مردمي و آماده به خدمت توجه شود.

وي در پايان باتوجه به ميزباني شاهرود از همايش استاني هفته پژوهش گفت: هفته پژوهش فرصت خوبي است تا مسئولان نهادها طرح هايي را كه با تخصيص اعتبارات اندك آماده افتتاح خواهند بود را معرفي و براي پروژه هاي دهه فجر به معاونت فرمانداري معرفي كنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها