خبرگزاری بسیج: معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه۲۰ از برگزاری مراسم تشییع و خاکسپاری چهار شهيد مدافع حرم تیپ فاطمیون در روز سه شنبه نهم آذرماه، ساعت ۱۰ صبح از جوار حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) خبر داد.
کد خبر: ۸۷۸۴۷۴۲
|
۰۸ آذر ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۹

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛   حجت الاسلام عبدالحسین مسلمی با بیان اینکه پیکر شهیدان عظيمي، حسيني،  حيدري و اميري از میدان اصلی شهرری به سمت حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) تشییع خواهد شد، افزود: جایگاه فرهنگ ایثار و شهادت در بین مردم شهیدپرور، مومن و انقلابی شهرستان ری، در شهر تهران و سطح کشور منحصر به‌ فرد است و فردا نیز همچون گذشته، پیکر شهدای مدافع حرم با استقبال پرشور شهروندان منطقه ۲۰  تشییع خواهد شد.

مسلمی  با بیان اینکه باید سیره و منش شهدا به‌عنوان فرهنگ و الگو در بین مردم معرفی شود تا روحیه شهدا در جامعه ماندگار شود، خاطرنشان کرد: یکی از عواملی که می‌تواند در ترویج فرهنگ شهادت مؤثر باشد، زنده نگهداشتن یاد و حماسه‌سازی‌های شهدا، به‌ویژه شهدای کربلا و به تبع آن شهدای انقلاب اسلامی، جنگ تحمیلی و شهدای مدافع حرم و تبیین این مطلب که «ما مدیون خون شهدا هستیم»، است.

معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 20 یادآور شد: ترویج روحیه ایثار و شهادت از مهمترین اولویت های مدیریت شهری است که همواره مهمترین برنامه های اجتماع محور با این رویکرد به اجرا در می آید.

ارسال نظرات