سرلشگر سید حسن فیروزآبادی گفت: داعش ها و تروریسم اعمال شده از سوی آنان زائیده تفکر صهیونیسم، وهابیت و استکبار جهانی برای مسلمان کشی است.
کد خبر: ۸۷۸۴۷۲۴
|
۰۸ آذر ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، مراسم یادواره شهدا بخش چندار شهرستان ساوجبلاغ با حضور سرلشگر بسیجی سید حسن فیروز آبادی مشاور عالی مقام معظم رهبری و مسئولین شهرستانی و امت شهید پرور شهرستان ساوجبلاغ در مسجد امام حسن بخش چندار برگزار شد.
داعش زائیده تفکر صهیونیسم، وهابیت و استکبار برای مسلمان کشی است

سرلشکر فیروزآبادی گفت: امریکا، اسرائیل و انگلیس از مسلمانان در هراس هستند و به همین دلیل با در اختیار گذاشتن سلاح های شیمیایی و پول به داعش در منطقه اقدام به مسلمان کشی می کنند.

وی افزود: داعشی ها از یزید، هارون الرشید و وهابی ها هستند، اما به اسم مسلمان آمده و سعی در از بین بردن مسلمانان دارند.

سرلشکر فیروزآبادی با بیان اینکه یهودی‌ها، غیریهودیان را انسان نمی‌دانند و آل‌سعود نیز غیروهابی را به رسمیت نمی‌شناسد، عنوان کرد: این دو تفکر یکی است، ولی وهابیت نام اسلام را روی خود گذاشته تا بتواند به نام اسلام، مسلمین را نابود کند.

رئیس سابق ستاد کل نیروهای مسلح تصریح کرد: این یک برنامه انگلیسی است و این ترکیب فکری، کار شده در انگلیس است که از طرف آنها هم هدایت می‌شود.

سرلشکر فیروزآبادی با تاکید بر اینکه سعودی ها به کمک آمریکایی ها در منطقه اقدام به جنایت می کنند، گفت: سعودی ها با پول نفت در منطقه به ترویج وهابیت می پردازند.

وی در ادامه با تسلیت ایام 28 صفر و شهادت امام رضا(ع)، گفت: اگر حسین (ع) قیام نمی کرد نامی از امامان و پیامبر اکرم (ص) نبود و این عظمت شهادت برای حفظ دین خدا است.

رئیس سابق ستاد کل نیروهای مسلح تاکید کرد: شهدا یاوران اسلام و امام حسین (ع) هستند و همان نقش امام حسین (ع) را ایفا می کنند.

سرلشکر فیروزآبادی همچنین تصریح کرد: شهید غیر از اینکه به میهمانی خدا می رود طبق گفته امام راحل به وجه الله هم نظر می کند و ما را به سمت هرآنچه که خداوند می خواهد هدایت می کند.

وی با اشاره به 110 شهید بخش چندار، گفت: عدد 110 بسیار مقدس است و درحروف ابجد به معنی علی و در قانون اساسی، اصل ولایت فقیه می باشد.

سرلشکر فیروزآبادی افزود: از زیبایی های شهدای بخش چندار این است که اکثر این شهدا دانش آموز بوده و باید به این عدد و ویژگی افتخار کرد.

در ادامه محمود بهمنی نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان در مجلس شورای اسلامی گفت: امنیت حاصر در کشور ما مدیون خون شهدا و سکانداری خوب حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب است.

وی در پایان خاطر نشان کرد: انقلاب اسلامی ما 220 هزار شهید تقدیم اسلام کرده و به همین دلیل است که هیچ قدرتی توان مقابله با انقلاب ما را ندارد چرا که پشتوانه انقلاب ما بسیار قدرتمند است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها