سالروز رحلت جانسوز رسول گرامی اسلام حضرت محمد مصطفی (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع)، مراسم عزاداری با حضور قشرهای مختلف مردم به ویژه نیروهای مسلح در شهرستان ساوجبلاغ برگزارشد.
کد خبر: ۸۷۸۴۷۲۳
|
۰۸ آذر ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، همزمان با 28 صفر، سالروز رحلت جانسوز رسول گرامی اسلام حضرت محمد مصطفی (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع)، مراسم عزاداری با حضور قشرهای مختلف مردم به ویژه نیروهای مسلح در شهرستان ساوجبلاغ برگزارشد.

برگزاری آیین با شکوه سوگواری 28 صفر با حضور نیروهای مسلح ساوجبلاغ

در شهر هشتگرد نیرو های مسلح، هیات های عزاداری درقالب دسته های عزاداری در سوگ رحلت پیامبر اسلام (ص )، شهادت امام حسن مجتبی (ع ) و شهادت امام رضا (ع ) به عزاداری و سوگواری پرداختند.

این مراسم از مسیر سپاه ناحیه ساوجبلاغ تا مسجد ولیعصر هشتگرد با شکوه خاصی برگزار شد و مردم با ارزش های دینی و الهی، شهدا، امام راحل (ره ) و مقام معظم رهبری تجدید میثاق کردند.

حجت الاسلام شعبانعلی مسئول عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی شهرستان ساوجبلاغ در این مراسم اظهار داشت: پیامبر اکرم (ص) اسوه اخلاق بودند، بی اخلاقی های جامعه ما نشان دهنده این است که از اصول و راه پیامبر(ص) و ائمه اطهار فاصله گرفته ایم.

وی در ادامه سخنان خود افزود: ما باید سیره و روش زندگی پیامبر و امام حسن مجتبی(ع) را با عمل خود به دیگران اثبات کنیم و تنها با حرف زدن  نمیتوان سیره پیامبر(ص) را در جامعه پیاده سازی کرد.


ارسال نظرات