مسئول نمایندگی ولی فقیه در لشکرعملیاتی 27 حضرت محمد رسول الله(ص):
مسئول نمایندگی ولی فقیه در لشکرعملیاتی 27 حضرت محمد رسول الله(ص)گفت: امروز مکتب حیات بخش و شجره طیبه بسیج به عنوان مهمترین مدافع و پاسبان آرمان اصیل و حیات بخش انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۸۷۸۴۷۱۷
|
۰۸ آذر ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از سپاه تهران بزرگ؛ حجت الاسلام بنی حسینی مسئول نمایندگی ولی فقیه در لشکرعملیاتی 27 حضرت محمد رسول الله(ص) ضمن گرامیداشت هفته بسیج، جایگاه و ماهیت و تفکر بسیج بیست میلیونی در ایران را بعنوان مهمترین دستاورد پس از پیروزی انقلاب اسلامی دانست و گفت: امام بزرگوار ما تداوم و قوام انقلاب اسلامی و پیشگیری و جلوگیری از تهدیدات احتمالی پیش روی انقلاب مردمی را به خود ملت عزیز و غیرتمند کشورمان با فرمان تشکیل بسیج مستضعفان در پنج آذر سال پنجاه و هشت واگذار کرد.

وی افزود: امروز این مکتب حیات بخش و شجره طیبه به عنوان مهمترین مدافع و پاسبان آرمان اصیل و حیات بخش انقلاب اسلامی است که توانسته در همه عرصه ها با روحیه جهادی چه در دوران دفاع مقدس و چه در دوران سازندگی و خدمات رسانی به ملت ایران نقش بی بدیلی را ایفا کند.

وی تصریح کرد: بسیجی، با ایمان به خدا و اعتقاد قلبی و اخلاص به پروردگار عالم و اطاعت تابع محض از ولایت فقیه در همه میدان های پرخطر پرتلاش و با قامتی استوار در خط مقدم حضور خود را نشان داد و اجازه نداد دشمنان با توطئه های گوناگون موفق به شکست انقلاب شوند.

حجت الاسلام بنی حسینی ادامه داد: همانطور که رهبری معظم انقلاب فرمودند: بسیج مظهر مردم سالاری دینی است یعنی بسیج باید ویژگیها و خصوصیات منحصر به فردی در جامعه داشته باشد، یعنی کامل از نظر شخصیتی، مکتبی،ولایتی، اهل تواضع و فروتنی، حسن خلق و با غیرت دینی و شجاعت و روحیه شهادت طلبی هرکجای ایران اسلامی نیاز به حمایت و کمک برای نیل به اهداف متعالی باشد، قدم برمی دارد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در لشکر خاطرنشان کرد: باید با بسیج در عرصه فرهنگی و تهدیدات نرم، در عرصه دفاعی و تهدیدات سخت و در عرصه آبادانی و خدمت رسانی با تکیه بر ظرفیت ها و قابلیت های موجود در کشور با تحصیل و کارآفرینی به دستاورد بزرگ خودکفایی و عدم وابستگی به کشورهای دیگر درسال اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل دست پیدا نماییم.

ارسال نظرات