فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه مقداد مشهد اعلام کرد: در هفته بسیج بیش از 15 برنامه فرهنگی توسط بسیجیان در پایگاهها و حوزه های مقاومت سپاه ناحیه مقداد برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۸۴۷۱۱
|
۰۸ آذر ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۰
سرهنگ پاسدار پهلوان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی، اظهار داشت: در هفته بسیج حدود 7 مراسم یادواره شهدا و تجلیل از خانواده های معظم شهدا انجام گرفت که با همین موضوع 16 مورد دیدار با خانواده های معظم شهدا و جانبازان برگزار شد.
 
وی گفت: با توجه به تقارن هفته بسیج با ایام اربعین سید و سالار شهیدان امام حسین (ع) در 124 پایگاه بسیج، بسیجیان بصورت کاروانهای پیاده به حرم مطهر رضوی مشرف شدند.
 
وی ادامه داد: از دیگر برنامه های انجام شده در هفته بسیج برگزاری گشت های امر به معروف و نهی از منکر و نیز مانور رژه موتوری در 24 حوزه مقاومت و پایگاه  بوده و نیز برپایی نمایشگاه و ایستگاه صلواتی 15 مورد انجام گرفته است.
 
فرمانده ناحیه مقداد اظهار داشت: برگزاری 10 موردمسابقات ورزشی در سالن های ورزشی بسیج و نیز 16 نشست بصیرت افزایی سیاسی در پایگاهها و همچنین برگزاری محفل شب شعر با موضوع اهل بیت و انقلاب و پخش فیلم و کارگاه آموزشی افزایش جمعیت از دیگر فعالیتهای بسیجیان بوده است.
 
سرهنگ پهلوان در پایان ضمن تقدیر و تشکر از تمامی تلاشها و زحمات بسیجیان و معاونتهای ستاد، آرزوی طول عمر با عزت برای مقام معظم رهبری  و موفقیت و سربلندی برای همه بسیجیان را از خداوند متعال مسئلت کرد.  

ارسال نظرات
پر بیننده ها