خبرهای داغ:
هم زمان با سال روز شهادت پیامبر(ص) و امام حسن(ع)
همزمان با سال روز شهادت رسول خدا و امام حسن(ع) دسته عزاداری نیروهای مسلح با حضور سردار احمدی فرمانده سپاه قم و امیرآبادی نماینده قم در مجلس شورای اسلامی در قم برپا شد.
کد خبر: ۸۷۸۴۶۹۷
|
۰۸ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۹
دسته عزای نیروهای مسلح در قم برپا شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، هم زمان با سال روز شهادت پیامبر(ص) و امام حسن(ع) دسته عزاداری نیروهای مسلح پیش از ظهر امروز با حضور فرماندهان و نیروهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، ارتش و نیروهای انتظامی از بیت رهبری به سمت حرم حضرت معصومه(س) برپا شد.

سردار غلامرضا احمدی فرمانده سپاه استان قم، احمد امیر آبادی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی،نصرت الله لطفی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قم ،حجت الاسلام حسن اکبری نماینده ولی فقیه در سپاه قم، و فرماندهان نیروهای پاسداران انقلاب اسلامی ، ارتش و نیروهای انتظامی در این مراسم حضور داشتند.

نیروهای مسلح استان قم با حضور در دفتر مقام معظم رهبری از سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین حاجی صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه بهره بردند و سپس در طول مسیر با مداحی و سینه‌زنی به عزاداری پرداختند.

حجت الاسلام و المسلمین عبدالله حاجی صادقی در مراسم عزاداری که در دفتر مقام معظم رهبری برگزار شد، اظهار داشت: نیروهای مسلح فقط سنگرنشین این مرز و بوم نیستند، بلکه سنگرنشین اسلام ناب هستند، از این رو این کار الزام هایی نیز دارد.

وی، بصیرت و استقامت و کوتاه نیامدن در برابر دشمن و بازکردن چشم در برابر نفوذ را از جمله مهمترین این الزام ها ذکر کرد.

دسته عزاداری نیروهای مسلح با حضور در حرم حضرت معصومه(س) در سوگ رحلت پیامبر(ص) و امام حسن(ع) عزاداری کرد که آیت الله سعیدی تولیت حرم حضرت معصومه(س) نیز در این مراسم حضور داشت.
ارسال نظرات
پر بیننده ها