خبرهای داغ:
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی در جمع بسیجیان شیروان:
حجت الاسلام محمدعلی سالاری در اجتماع بزرگ مدافعان حرم شهرستان شیروان گفت: بسیجیان تحت لوای فرهنگ بسیج و رهبرمعظم انقلاب مدال افتخار بسیج را برسینه خود حک کرده اند.
کد خبر: ۸۷۸۴۶۶۹
|
۰۸ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج ؛  حجت الاسلام محمدعلی سالاری رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی در اجتماع بزرگ مدافعان حرم شهرستان شیروان گفت: بسیجیان تحت لوای فرهنگ بسیج و رهبرمعظم انقلاب مدال افتخار بسیج را برسینه خود حک کرده اند.

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه "بسيج در همه مراحل و دورانها امتحان صداقت خود را به خوبي پس داده است " افزود: کسانی که روحیه بسیجی دارند تحت نظر ولی فقیه هستند و تسلیم هجمه های دشمنان نمی شوند و همه ما عظمت بسیج را درک کرده و به آن افتخار نماییم که بسیجی هستیم چرا که بسیج مظهر عشق به الله است و خوشا به حال آن کسانی که عظمت بسیج را درک کرده و رسالت آن را دریافته اند.

سالاری در ادامه اظهار داشت: بسیجی وظیفه روشنگری دارد و شما بسیجیان الان باید پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی را به دست بگیرید.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی از خصوصیات بارز یک بسیجی را قیام برای خدا دانست و گفت: اگر به یک بسیجی نگاه کنیم باید بگوییم که بسیجیان پرورش یافتگان نظام اسلامی هستند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها