سردار فتوحی در مراسم عزاداری نیروهای مسلح استان مطرح کرد:
فرمانده سپاه الغدیر استان یزد در مراسم عزاداری نیروهای مسلح استان یزد گفت: اجازه نخواهیم داد هیچ مسئولی نظر خودش را به ولایت تحمیل و صفین دیگری را رقم بزند.
کد خبر: ۸۷۸۴۶۴۸
|
۰۸ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد، فرمانده سپاه الغدیر استان یزد در مراسم عزاداری نیروهای مسلح یزد با اشاره به وجود سه مصیبت بزرگ رحلت پیامبر(ص)، شهادت کریم اهل بیت و امام رضا(ع) گفت: 28 صفر بنا به امر ستاد نیروهای مسلح در کشور جمهوری اسلامی ایران، نیروهای مسلح هر استان، اعم از نظامی، انتظامی هیئت های عزاداری را برپا کرده و با نظم خاصی به عزاداری می پردازند.

سردار اکبر فتوحی در ادامه افزود: در استان یزد نیز امروز شاهدعزاداری نیروهای مسلح استان یزد از مبدأ میدان آزادی تا جوار شهدای گمنام امیرچخماق بودیم. امروز آمده ایم تا به جهان اعلام کنیم که سربازان کشور اسلامی ایران دست بر ماشه و گوش به فرمان ولی فقیه هر توطئه ای را علیه ملت و نظام اسلامی خنثی کنند چنانچه تاکنون با ولایت پذیری هر توطئه ای را در نطفه خفه کرده اند.

فتوحی در ادامه سخنان خود تاکید کرد: ای هواداران استکبار جهانی، ای نفوذی های خائن بدانید که نیروهای مسلح اجازه تکرار غائله قرآن برسر نیزه کردن، و ساختن اسلام های ساختگی با رها کردن اهل بیت(ع) را نخواهند داد.

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد تصریح کرد: اگر امام حسن (ع) مجبور به صلح با معاویه شد به دلیل همین موضوع بود که عده ای از اسلام تنها به قرآن کفایت کرده و عترت را رها کردند چنانچه این موضوع در جنگ صفین نیز اتفاق افتاد و برخی از یاران جاهل که صرفاً قرآن را گرفته و عترت را رها کرده بودند باعث شدند مالک اشتر که در شرف پیروزی کامل بود بازگردد.

این یادگار دفاع مقدس در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر ضرورت بصیرت دینی و سیاسی اظهار کرد: ای آمریکا، ای استکبار جهانی و ای دلدادگان به این شیاطین بزرگ بدانید هدف عزاداری امروز نیروهای مسلح کشور این است که نشان دهند در راه قرآنند، در راه عترتند، در راه ولایت اند و در پیروی از نایب بر حق امام زمان(عج) از هیچ شکی به خود راه نمی دهند.

وی عنوان کرد: آمده ایم اعلام کنیم که نیروهای مسلح کشور در همه جوانب فیزیکی، اجتماعی، اخلاقی، فرهنگی و اقتصادی امنیت را برقرار می کنیم و اجازه نخواهیم داد هیچ مسئولی نظر خودش را به ولایت تحمیل کرده و صفین دیگری را رقم بزند.

سردار فتوحی در پایان از همه کسانی که در این عزاداری شرکت کرده بودند تا ارادت خود را به خاندان اهل بیت(ع) نشان دهند تشکر و قدردانی کرد.

ارسال نظرات