خبرهای داغ:
سردار گرمه‌ای از یادگاران دوران دفاع مقدس در اجتماع بزرگ بسیجیان شهرستان گرمه گفت: بسیج در یک کلمه معجزه‌ی انقلاب اسلامی، افتخار جهان اسلام و الگوی برگرفته از مکتب عاشورا در سرتاسر جهان اسلام است.
کد خبر: ۸۷۸۴۶۴۳
|
۰۸ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج: سردار گرمه ای از یادگاران دوران دفاع مقدس در اجتماع بزرگ بسیجیان شهرستان گرمه  با اشاره به روز بسیج مستضعفین و فرمان تاریخی امام خمینی (ره) در تشکیل این نهاد انقلابی  تصریح کرد: بسیج در یک کلمه معجزه ی انقلاب اسلامی، افتخار جهان اسلام و الگوی برگرفته از مکتب عاشورا در سرتاسر جهان اسلام است.

وی در ادامه به نقش تاثیر گذار بسیج در انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: بسیج در گذر زمان ثابت کرده است که مرد روزهای سخت انقلاب است چرا که در هشت سال دفاع مقدس و امروز ثابت شده است که اگر با تفکر بسیجی با مشکلات مقابله کنیم هیچ قدرتی توان مقابله با بسیج را ندارد چرا که بسیج قدرتی بی ادعا در کشور ماست که اگر به این تفکر متکی باشیم تمام مشکلات فرهنگی،اقتصادی و اجتماعی ما قابل حل است.

سردار گرمه ای ادامه داد: بسیج مظهر اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی و برخاسته از بطن مردم است که از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون توانسته از ارزش های نظام حراست کند.

وی افزود: بسیج، یادگار ماندگار امام راحل است و امروز با هدایت مقام معظم رهبری، پوینده تر از همیشه در مسیر تعالی انقلاب و تلاش حراست از کشور می کند.

این یادگار دوران دفاع مقدس حضور بسیج را درهمه عرصهای کشور پررنگ دانست گفت: هدف همیشگی بسیج ادامه راه شهدا و دفاع از کشور در برابر دشمنان است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با مقایسه داوطلبان جنگ تحمیلی با جوانانی که امروز برای دفاع از حرم و مبارزه با تکفیری‌ها در سوریه و عراق حضور پیدا می‌کنند، گفت:هیچ تفاوتی بین رزمنده‌ها و جوانان داوطلب دوران دفاع مقدس با جوانان امروز که علاقه‌مندند در صحنه مقابله با تکفیری‌ها و داعشی‌ها در عراق و سوریه حضور دارند، وجود ندارد .

سردار گرمه ای اظهار کرد: حال و هوای دفاع مقدس با این حال و هوا یکی است و کسانی که انگیزه حضور دارند هیچ تفاوتی با همدیگر ندارند و این سطح از آگاهی نشانه تاثیر گذاری تفکر بسیجی است.

وی یکی از برکات بسیج را الگوگیری ملت‌های آزادی‌خواه عالم از فرهنگ بسیج عنوان کرد و افزود: امروز بسیج بستر حرکت‌های آزادی‌خواهانه و مقابله با حاکمان ظالم در جهان را ایجاد کرده و الگوگیری از فرهنگ بسیج موجب صدور فرهنگ بسیج شده است.

وی وجود تفکر بسیجی و فرهنگ بسیج در کشور را موجب ناکام ماندن دشمنان از دست یافتن به دسیسه‌های شوم خویش بیان کرد و متذکر شد: بسیج بزرگ‌ترین عامل بازدارندگی و اقتدار برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها