رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان مهدی‌شهر از برگزاری همایش «وقف؛ چشمه همیشه جاری» در این شهرستان خبر داد و گفت: تجمع «لبیک یا رسول‌الله (ص)» در امام‌زاده قاسم (ع) مهدی‌شهر برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۷۸۴۶۴۲
|
۰۸ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۷
به گزارش ستاد راهبردی اطلاع‌رسانی وقف در استان سمنان، محسن براتی اظهار داشت: به منظور تشریح برنامه‌های هفته وقف در مهدی‌شهر، جلسه شورای اداری در این شهرستان با حضور مدیران ادارات و نهادها برگزار شد.

وی تصریح کرد: دیدار با امام جمعه مهدی‌شهر اولین صفحه برنامه‌های اداره اوقاف و امور خیریه مهدی‌شهر در دهه وقف محسوب می‌شود.

رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان مهدی‌شهر افزود: تجمع لبیک یا رسول‌الله (ص) از مهم‌ترین برنامه‌های دهه وقف در سراسر کشور بوده که در روز بیست‌وهشتم ماه صفر مصادف با سالروز رحلت پیامبر گرامی اسلام (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) در امام‌زاده قاسم (ع) مهدی‌شهر برگزار می‌شود.

براتی بیان کرد: دیدار با فعالان قرآنی و بازدید از جامعة‌القرآن شهرستان، غبارروبی و عطرافشانی آستان مقدس امام‌زادگان از برنامه‌های وقف در مهدی‌شهر به شمار می‌رود.

وی گفت: نشست‌های تخصصی با اصناف، طلاب و روحانیون در قالب سلسله نشست‌های تخصصی دهه وقف در شهرستان مهدی‌شهر برگزار خواهد شد.

رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان مهدی‌شهر افزود: نشست با جامعه پزشکی و اجرای طرح ویزیت پزشکی رایگان از برنامه‌های با برچسب سلامت در هفته وقف در امام‌زاده قاسم (ع) شهرستان مهدی‌شهر به شمار می‌رود.

براتی بیان کرد: نشست با خانواده کارکنان اوقاف و دیدار با خانواده شهدا به‌عنوان دیگر برنامه‌های هفته وقف در مهدی‌شهر، نمایشگاه وقف و همایش وقف؛ چشمه همیشه جاری در امام‌زاده قاسم (ع) مهدی‌شهر برگزار می‌شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها