خبرهای داغ:
رئیس شورای اسلامی شهر قم گفت: قدرتی که ما در جهان داریم به برکت ایثارگری بسیجیان بوده و عزم شورا و شهرداری بر همکاری متقابل با بسیج است.
کد خبر: ۸۷۸۴۶۰۵
|
۰۸ آذر ۱۳۹۵ - ۰۳:۲۱
عزم شورا و شهرداری بر همکاری متقابل با بسیج است
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، ولی‌الله بیاتی شامگاه یکشنبه در دویست و هفتمین جلسه شورای اسلامی شهر قم که در سالن جلسات ساختمان شهید باکری برگزار شد، با اشاره به حضور میلیونی دوست‌داران و علاقمندان خاندان عصمت و طهارت در اجتماع اربعین حسینی(ع) اظهار کرد: این همایش بزرگ که هرساله با عظمت بیشتری برگزار می‌شود نماد شور و شعور و علاقه آزادگان جهان به اهل‌بیت(ع) است.

وی با اشاره به ضرورت ارائه خدمات ویژه به زائرین پیاده در مسیر نجف به کربلا خاطرنشان کرد: با توجه به حضور خیل عظیم زوار در این مسیر نیاز به خدمات به شدت احساس می‌شود و امسال اقدامات خوبی در این زمینه صورت گرفت.

رئیس شورای اسلامی شهر قم با اشاره به استقرار موکب‌های قمی در مسیر طریق الحسین و ارائه خدمت به زائرین گفت: دستگاه‌ها و سازمان‌های مختلف استان امسال برنامه‌ریزی ویژه‌ای برای ارائه خدمات مختلف به زائرین داشتند.

وی با تأکید بر ضرورت تقدیر از خادمین زائرین اربعین حسینی در کربلا اظهار کرد: هرچند این حرکت در راستای شور و شعور حسینی بوده اما این افراد که مخلصانه خادم زائرین بودند باید به مردم معرفی شده و از زحماتشان تقدیر شود.

رئیس شورای اسلامی شهر قم با اشاره به حوادث دلخراش حله عراق و شهادت تعداد زیادی از زائرین حسینی و برخورد دو رام قطار در مسیر مشهد و جان‌باختن زائرین رضوی گفت: این حادثه دلخراش را به تمام بازماندگان تسلیت می‌گوییم.

وی ضمن گرامیداشت هفته بسیج گفت: قدرتی که ما در جهان داریم به برکت ایثارگری بسیجیان است و فرهنگ بسیج در کشورهای اسلامی موج می‌زند و در کشورهایی چون عراق، یمن، سوریه، لبنان و... دانشجویانی از دانشگاه بسیج میهن اسلامی در حال مقاومت در مقابل استکبار هستند.

بیاتی با تأکید بر اینکه عزم شورا و شهرداری بر همکاری متقابل با بسیج است گفت: در هر زمینه‌ای برای فعالیت‌ متقابل اگر نیاز به مصوبه شورا بود آماده همکاری هستیم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها