خبرهای داغ:

یادواره شهدای مدافعان حرم و ۱۴شهید روستای امامزاده عبدالله(ع) درهندیجان برگزارشد

سردار اهوازیان از فرماندهان سپاه قدس گفت:جوانان بابصیر وولایتی ایران درکیلومترها دورتر از مرزهای کشور در مقابل داعشی ها ایستادگی و مبارزه می کنند و از حرم حضرت زینب (س) با نثار خون خود لبیک گویان با چشم و دل دفاع می کنندوهمچنین شهیدان هشت سال دفاع مقدس و مدافعان حرم بهترین الگو رفتاری برای نسل های کنونی و آینده هستند.
کد خبر: ۸۷۸۴۵۶۴
|
۰۸ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۱
به گزارش خبرنگار بسیج در هندیجان، به مناسبت هفته بسیج  مراسم یادواره شهیدان مدافعان حرم و ۱۴شهید روستای امامزاده عبدالله (ع) درهندیجان شب یکشنبه با حضور سردار سرتیپ اهوازیان از فرماندهان سپاه قدس ،امام جمعه هندیجان ،امام جمعه دیلم ،نماینده مردم هندیجان در مجلس شورای اسلامی ،فرمانده سپاه  ،بسیجیان  واهالی روستا ،خانواده های معظم شهدا،معاونت اردویی سپاه امام صادق (ع) و جمعی از مسؤولان محلی هندیجان و روستای امامزاده و باهمکاری پایگاه مقاومت بسیج شهدا ، هیأت امنا وخادمین آستانه امامزاده عبدالله(ع) هندیجان ، ناحیه سپاه و حوزه مقاومت بسیج شهید مزارعی  در حسینیه چهارده معصوم (ع) برگزارشد. 

سردار سرتیپ پاسدار عبدالفتاح اهوازیان در این مراسم یادواره شهدااظهار کرد:شهیدان با بصیر و معرفت الهی از انقلاب اسلامی دفاع کردند وهمچنین شهیدان مثل یک بمب اتم هستند که با اورانیم معنوی در فضا پخش شده اند.

وی افزود: مدافعان حرم سربازان ولایت با نثار خون خود دربرابر دشمنان داعشی وتکفیری ایستاده اند و برای اسلام جانفشانی می کنند.

وی بابیان داعشی ها چه کسانی بوده اندگفت:داعش ها طلبه های حوزه های علمیه وهابی هستند که در پاکستان بعداز هفت سال در س خواندن بوجود آمدند که با دستور وتجهیزات نظامی  اسراییل ، آمریکا و عربستان به اسلام ضربه بزنند.

اهوازیان از فرماندهان سپاه قدس عنوان کرد:استان خوزستان نزدیک به صدتا شهید مدافع حرم  نثار اسلام نموده که با عشق به اهل بیت (ع) و عقیله بنی هاشم حضرت زینب (س) مثل از یک خورشید می درخشند.

وی بااشاره به نحوه شهادت نادر مهدوی و شهید حسین الهدی  بیان کرد:شهید علم الهدی با تعداد بسیجیان دانشجو اندک  خود راه رابر بعثی ها متجاوز بستندتا بعد از مقاومت ها به شهادت رسیدند وهمچنین شهید نادر مهدوی با یک قایق به کشتی آمریکایی در خلیج فارس حمله ور شد و با شهادت خودش درس بزرگی به آمریکایی ها داد



ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار