فرماندار ایرانشهر گفت: مردم مناطق محروم استان سيستان و بلوچستان همواره قدردان اين زحمات و اقدامات بوده و از تلاش‌هاي خالصانه‌ی اين بنياد تقدير و تشكر مي‌كنند.
کد خبر: ۸۷۸۴۵۴۹
|
۰۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۵
به گزارش خبرگزاری بسیج، نبي بخش داوودي با تقدير از اقدامات بنياد بركت،‌ابراز اميدواري كرد كه اين عملكرد ارزشمند هم‌چنان تداوم داشته باشد و مناطق محروم با جهاد اين بزرگواران شاهد پيشرفت، آباداني و رونق باشد.
فرماندار ايرانشهر با بيان اين‌كه هدف‌گذاري و برنامه‌ريزي تلاش‌گران بنياد بركت بسيار منظم و دقیق بوده و توانسته خدمات بي‌مثالي را به مردم مناطق محروم در جهت آسايش و آرامش آن‌ها و استفاده از امكانات بهداشتي، آموزشي و خدماتي مهيا سازد، تصريح كرد: مردم مناطق محروم استان سيستان و بلوچستان نیز از این خدمات بهره‌مند شده‌اند و این سبب افزایش رضایت‌مندی آن‌ها شده است.
وي با اشاره به اين‌كه بنياد بركت در اين استان قدم‌هاي بسيار خوبي در جهت توانمندسازی اقتصادی و اجتماعی وتوسعه‌ی فضاهای آموزشی و بهداشتی درمانی برداشته است، گفت: اميدواريم با اين تلاش‌ها و كمك به برطرف شدن محروميت‌ها شاهد پيشرفت روزافزون اين مناطق در آينده‌ی نزديك باشيم.
نبي بخش داوودي خواستار نگاه ويژه بنياد بركت به بحث آموزش و مدرسه‌سازي در مناطق محروم كشور شد و افزود: بخش آموزش و سواد آموزي در مناطق محروم با مشكلات شديدي مواجه است كه بايد با نگاه جهادي در جهت حل آن اقدام كرد.
ارسال نظرات