مشاور عالی نظامی فرماندهی کل قوا با بیان اینکه داعش زاییده تفکر وهابیت است، گفت:عربستان سعودی با پول نفت وهابی‌گری را ترویج می‌کند.
کد خبر: ۸۷۸۴۵۲۲
|
۰۷ آذر ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۹
 به گزارش خبرگزاری بسیج   سرلشگر سیدحسن  فیروزآبادی در مراسم یادواره شهدای بخش چندار و شهر کوهسار که در مسجد امام حسن مجتبی (ع) با حضور خانواده‌های شهدای انقلاب اسلامی، شهدای مدافع حرم و نماینده مردم در مجلس و جمعی از مسئولان محلی برگزار شد با تسلیت ایام ماه صفر و گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی، اظهار داشت:  شهادت امام حسین (ع) در راه حفظ عظمت دین اسلام بود و اگر ایشان قیام نمی‌کرد نامی از اسلام و رسول خدا باقی نمی‌ماند.

 وی با اشاره به رشادت‌های رزمندگان این منطقه در 8 سال جنگ تحمیلی و در دفاع از حریم آل الله،  افزود:این منطقه شهدای زیادی تقدیم انقلاب اسلامی در جنگ تحمیلی و دفاع مقدس کرده است.

مشاور نظامی فرماندهی کل قوا با اشاره به تبیین اجر شهادت در نزد خداوند و مقام والای شهدای انقلاب اسلامی، بیان کرد: شهدا به وجه الله نظر می‌کنند و اجر و پاداش این رزمندگان در نزد خدای تعالی محفوظ است.

سرلشگر فیروز آبادی با اشاره به تعداد 110 شهید بخش چندار و  شهر کوهسار و سن کم این شهدا در زمان شهادت، گفت: زمانی که امام خمینی(ره) در ایران قیام کرد آمریکا و اسرائیل تمام تلاش خود را برای نابودی اسلام به کار گرفتند که  در این راه ناموفق بودند.

مشاور نظامی فرمانده کل قوا با بیان اینکه مهدی فلاحت پور یکی از شهدای این منطقه است که برای تهیه فیلم از آوارگان فلسطینی به لبنان رفته بود، گفت: این شهید ارتشی به وسیله بمبارانی که اسرائیل غاصب در لبنان  انجام داد به شهادت رسید و این شهید گرانقدر همه پرچم‌های افتخار را با هم دارد.

وی با بیان اینکه باید به چنین شهدایی بالید و این شهید از نظر اخلاقی نیز هنرمند مهربان و گل بی‌خاری بود که همه وی را دوست داشتند  افزود: شهید آوینی در مورد ایشان یک جمله لطیفی نوشته که وقتی که خبر شهادتی در سفر حج به من رسید من  حسم به طرف مهدی رفت و غم شیرینی در قلبم حس کردم.

 وی در مورد دیگر شهید این منطقه سید امیر صحرایی، افزود: این شهید نیز از شهدای ارتش جمهوری اسلامی ایران است که به اشتباه از ایشان به عنوان شهید صدا وسیما نام برده شده است و این شهید بعد از دریافت فوق لیسانس در دانشگاه امام علی (ع) ارتش افسر امام شد و بعد از افسری در عقیدتی سیاسی ارتش به مشغول به کار شد.

فرمانده سابق ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران با یاد و گرامی‌داشت شهدای نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران افزود: با تلاش نیروی دریایی جمهوری اسلامی ایران عراق در چنین روزهایی تمام نیروی دریایی خود را از دست داد.

فیروزآبادی با اشاره به اینکه آزادگان هیچگاه  از دشمن ترس و وحشتی به دل نداشتند، تصریح کرد: بنده از روز اول جنگ در جبهه‌ها حضور داشتم و رزمندگانی را دیدم که در بسیاری از مواقع با دستان خالی به نبرد با دشمن می‌رفتند.

یادگار دوران دفاع مقدس با اشاره به تلاش‌های شهدای مدافع حرم و شهید حاج اصغر فلاح پیشه که جز شهدای شاخص این منطقه است، عنوان کرد:شهدای مدافع حرم و رزمندگان اسلام در خارج از مرزها برای تامین امنیت با داعش و گروه‌های تکفیری نبرد می‌کنند.

وی تصریح کرد: حضور رزمندگان اسلام در عراق و سوریه برای دفاع از حریم اهل بیت ستودنی و قابل ارزش و احترام است.

مشاور عالی نظامی فرماندهی کل قوا با اشاره به جنایات گروه‌های تکفیری از جمله داعش در منطقه و انجام جنایات وحشیانه برای ایجاد اسلام هراسی عنوان کرد : داعش زاییده تفکر وهابیت بوده و به وسیله عربستان ایجاد و حمایت می‌شود.

وی با اشاره به اینکه بهائیت  نیز زائیده تفکر انگلیسی است، گفت: آمریکا،اسرائیل و انگلیس از مسلمانان در هراس هستند و به همین دلیل با در اختیار گذاشتن سلاح‌های شیمیایی و پول به داعش کمک می‌کنند تا در منطقه و کشورهای اسلامی اقدام به مسلمان کشی کنند.

وی بااشاره به جنایات این گروه تکفیری، عنوان کرد : داعش  به اسم مسلمانان آمده  وسعی بر از بین بردن مسلمانان دارد و کشورهای استکباری از این گروه تکفیری حمایت می‌کنند.

مشاورعالی نظامی فرماندهی کل قوا با اشاره به اینکه حکومت داعش ادامه دهنده حکومت یزید و هارون الرشید است، ادامه داد: داعشی‌ها هم شیعیان و هم برخی از فرق اهل تسنن را کافر می‌دانند این در حالی است که خودشان با این اقدامات و تفکرات کافر هستند.
سرلشکر فیروزآبادی با تاکید بر اینکه سعودی‌ها به کمک آمریکایی‌ها در منطقه اقدام به جنایت و نسل کشی می‌کنند،گفت: سعودی‌ها با پول نفت در منطقه به ترویج وهابیت و حمایت از گروه های تکفیری مانند داعش می‌پردازند.

ارسال نظرات