فرمانده تیپ پیاده امام صادق(ع) بوشهر خبر داد:

برگزاری مراسم اولین سالگرد اولین شهید مدافع حرم استان بوشهر

فرمانده تیپ پیاده امام صادق(ع) بوشهر گفت: مراسم اولین سالگرد اولین شهید مدافع حرم استان بوشهر برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۷۸۴۵۰۰
|
۰۷ آذر ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، سردار محمدتقی صفری در نشست با خبرنگاران در بوشهر ضمن اعلام این خبر و با تاکید بر اینکه توجه و عمل به وصیت شهدا و بزرگداشت دلیرمردی‌های آنها بسیار مهم است، اظهار داشت: زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدا امروز به‌عنوان یک اصل مهم و اساسی در جامعه شناخته و معرفی شده است.

صفری با بیان اینکه بدون شک امنیت، آرامش و آسایشی که امروز در کشور عزیزمان ایران اسلامی داریم همه و همه مدیون ایثارگری‌ها، صبر و تحمل  رزمندگان و خون پاک شهدایی است که با از خود گذشتگی و ایثار در طول هشت سال دفاع مقدس اجازه ندادند حتی یک وجب از خاک میهن توسط دشمن بعثی گرفته شود.

وی با تاکید بر اینکه شهدای مدافع حرم اهل‌بیت(ع) مایه آبرو، عزت، سربلندی، امنیت، اقتدار و افتخار نظام اسلامی، مردم کشورمان و  مقام معظم رهبری هستند.

فرمانده تیپ پیاده امام صادق(ع) بوشهر با اشاره به اینکه شهدای حرم راه ظهور حضرت حجت را هموارتر کرده و  زمینه‌ساز ظهور هستند، گفت: آنچه باعث شده تا مدافعان حرم این‌گونه در مقابل دشمنان قرآن و اهل‌بیت(ع) مقاومت کنند به‌خاطر صبر و بردباری خانواده‌هایشان است.

صفری با بیان اینکه استکبار در سوریه و عراق چاره‌ای جز عقب‌نشینی ندارد، افزود: شکست‌های پی‌درپی استکبار در منطقه در سایه ایثارگری‌ها و صبر مدافعان حرم بدست آمده است.

وی با اشاره به اینکه استان بوشهر نیز مزین به شهید مدافع حرم است، تصریح کرد: مراسم سالگرد اولین شهید مدافع حرم استان بوشهر روز پنجشنبه 11 آذرماه در مسجد روستای باشی برگزار می‌شود.

صفری همچنین از افتتاح حسینیه شهید مدافع حرم که به وصیت شهید احمدی‌جوان بنا‌شده در روز سه شنبه 9 آذرماه در روستای باشی خبر داد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات