خبرهای داغ:
مسؤول سازمان بسیج جامعه پزشکی استان قم مطرح کرد
مسؤول سازمان بسیج جامعه پزشکی استان قم گفت: در این سازمان کتاب حلقه صالحین ویژه بسیجیان جامعه پزشکی به نگارش درآمده که در آن هم به بحث‌های بصیرتی و هم به بحث‌های تخصصی توجه شده است.
کد خبر: ۸۷۸۴۴۸۶
|
۰۷ آذر ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۵
نگارش کتاب حلقه صالحین ویژه بسیجیان جامعه پزشکی
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، حسین عبداللهی با اشاره به کانون‌های بسیج جامعه پزشکی در این شهر اظهار کرد: بسیج جامعه پزشکی استان قم دو کانون را در حرم حضرت معصومه(س) و بسیج جمکران دارد که این کانون‌ها هر هفته در شب‌های چهارشنبه و شب‌های جمعه به زائرین خدمت‌‌رسانی می‌کنند.

وی ادامه داد: خدمت‌رسانی اعضای بسیج جامعه پزشکی استان قم به مردم را در مناسبت‌های مختلف همچون نیمه شعبان و سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) شاهد هستیم، در طول سال هم تیم‌های درمانی بسیج جامعه پزشکی همراه با اردوهای راهیان نور به مناطق عملیاتی دوران جنگ تحمیلی اعزام می‌شوند.

مسؤول سازمان بسیج جامعه پزشکی استان قم افزود: چهار تیم درمانی این سازمان در ایام زیارتی اربعین به زائرین خدمت‌رسانی می‌کردند، این تیم‌ها در مصلای قدس قم، موکب‌های آستان مقدس حضرت معصومه(س) و مسجد جمکران در مسیر نجف به کربلا و موکب بسیج جامعه پزشکی در شهر کربلا حضور داشتند.

عبداللهی با اشاره به برنامه‌های سازمان بسیج جامعه پزشکی استان قم اظهار کرد: این سازمان از طریق حلقه‌های صالحین، سطح بصیرتی و دینی بسیجیان خانواده درمان استان را ارتقا می‌دهد، بسیج جامعه پزشکی دو کانون در دانشگاه علوم پزشکی قم و 16 کانون دیگر در بیمارستان‌ها، مراکز درمانی و دانشکده‌های استان دارد.

وی ادامه داد: مشکلات بسیاری از بیماران صعب‌العلاج استان توسط بسیجیان جامعه پزشکی پیگیری می‌شود، اقدامات بسیج جامعه پزشکی از جمله ویزیت‌های رایگان رضایت مردم را هم به دنبال داشته است.

مسؤول سازمان بسیج جامعه پزشکی استان قم افزود: در این سازمان کتاب حلقه صالحین ویژه بسیجیان جامعه پزشکی به نگارش درآمده که در آن هم به بحث‌های بصیرتی و هم به بحث‌های تخصصی توجه شده است، باید بسیجیان جامعه هم از لحاظ بصیرتی و هم از لحاظ تخصصی در سطح بالایی باشند تا امکان اعزام آن‌ها به ماموریت‌های مختلف وجود داشته باشد.

عبداللهی با اشاره به حضور روحانیون در کانون‌های بسیج جامعه پزشکی استان قم اظهار کرد: در هر کدام از این کانون‌ها یک روحانی به نام سفیر محبت وجود دارد، این روحانی علاوه بر عیادت از بیماران، برای بسیجیان جامعه پزشکی بحث‌های دینی را مطرح می‌کند و به آن‌ها خوراک معنوی می‌دهد.
ارسال نظرات