محمدعلی پورمختار گفت: بسیج مستضعفین نقشی ارزنده در تحقق اقتصاد مقاومتی ایفا کرده است لذا با مجاهدت کامل و تلاش بی‌وقفه درصدد است که تاکیدات رهبری معظم مبنی بر عملیاتی کردن اقتصاد مقاومتی را بکاربندد.
کد خبر: ۸۷۸۴۴۳۰
|
۱۴ آذر ۱۳۹۵ - ۰۱:۰۸
محمد علی پورمختار رییس کمیسیون اصل 90 در مجلس نهم در حاشیه بازدید از نمایشگاه "اقتصاد منهای نفت "در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، با اشاره به تاثیر برپایی نمایشگاه های عرضه محصولات داخلی در تحقق اقتصاد مقاومتی اظهار داشت: بسیج مستضعفین نقشی ارزنده در پویایی و تحقق اقتصاد مقاومتی ایفا کرده است و در این زمینه با مجاهدت کامل و تلاش بی‌وقفه درصدد این است که تاکیدات رهبری معظم مبنی بر عملیاتی کردن اقتصاد مقاومتی را بکاربندد.

وی با بیان اینکه بسیج، عزمی جدی و عملی برای تحقق اقتصاد مقاومتی از خود نشان داده است افزود: نمایشگاه اقتصاد منهای نفت از جمله نمایشگاه هایی است که می‎‌تواند مسوولان را نسبت به اهمیت محصولات داخلی در جایگزینی منبع استراتژیک نفت آگاه کند.

پور مختار در ادامه بیان داشت: ضروری است که برپایی نمایشگاه های تولیدات داخلی تداوم بیابد که نقشی مهم در معرفی مصادیق عملیاتی  اقتصاد مقاومتی برای مردم و مسوولان دارد.

رییس کمیسیون اصل 90 مجلس نهم گفت: راه اندازی بنگاه های خرد و متوسط نقشی موثر برای جوانان بیکار دارد و بهتر است بگوییم نقشی مولد در ایجاد اشتغال دارد . تولیدکنندگانی که در این نمایشگاه غرفه داران محسوب می‌شوند افرادی هستند که رهپویان اقتصاد مقاومتی هستند و اقتصاد مقاومتی را از شعار و حرف درآورده و عملیاتی کرده اند.

پورمختار در ادامه تصریح کرد: نمایشگاه ها وسیله ای برای معرفی بیشتر محصولات تولید کنندگان داخلی است تا مسوولان از مشکلات و فرایند تولید اطلاعات بیشتری بدست آورند تا زمینه ساز و انگیزشگر خوبی برای فعالیت جوانان و نقش آفرینی در اقتصاد کشورمان باشند. لذا برگزاری نمایشگاه هایی که توسط بسیج در عرصه اقتصاد مقاومتی برگزار می‌شود از جمله اقدامات موثر در تحقق اقتصاد مقاومتی است. 
ارسال نظرات