روحانی اعزامی از قم:

خودسازی مهمترین وظیفه امروز بسیجیان است

یکی از روحانیون اعزامی از قم گفت: اگر بسیجیان از مرحله خودسازی به خوبی عبور کنند به بهترین وجه ممکن می توانند حضور فعالی در اجتماع داشته باشند و وظیفه اصلی و ماموریت ذاتی خود را عملی کنند.
کد خبر: ۸۷۸۴۴۱۸
|
۰۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از تنگستان، حجت الاسلام جواد رمضانی در همایش تقدیر از فعالین عرصه سپاه و بسیج تنگستان تصریح کرد: امروز شناخت حق و حقیقت و انتخاب راه درست و صحیح زمانی تحقق خواهد یافت که فرد خود را به خوبی ساخته باشد و آن موقع است که فرمانبرداری از خدا، انبیا و امامان و اولیا الله برایش راحت خواهد بود.

وی افزود: امروز در عصر غیبت حضرت ولی عصر (عج) زمانی ما می توانیم از نائب ایشان فرمانبرداری داشته باشیم که توانسته باشیم خود را برای این امر آماده کرده باشیم و برای رسیدن به این هدف همان خودسازی لازمه کار است.

رمضانی گفت: بسیجیان توجه داشته باشند آنچه آنها را از خوبیها دور می کند و معنویات و ارزشهای والای انسانی را از بین می برد تابعیت از هوای نفس است که باید مراقبت از نفس در دستور کار بسیجیان باشد.

وی خاطر نشان کرد: امروز مدیران بسیج بایستی خودشان در مرحله اول عمل کننده و الگو باشند تا بتئوانند زیر مجموعه خوبی را به اجتماع تحویل دهند و توجه داشته باشند مسئولیت مدیران بسیج امروز بسیار خطیر تر از گذشته است و باید به معنای تمام الگوی عملی رفتاری و کرداری باشند.

رمضانی بیان داشت: زمانی که فرد عمل کننده به معارف و دستورات دین باشد حرف و زبانش بر دل مخاطبین اثر می کند و بر عکس آن اگر حرف تا عمل فاصله داشته باشد هرگز آن مدیر یا فرمانده اقتدار لازم را نخواهد داشت.

ارسال نظرات