قاضی‌پور در اعتراض به سیاست وزیر نیرو در خصوص احیای دریاچه ارومیه
نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی با اعتراض به سیاست وزیر نیرو در خصوص احیای دریاچه ارومیه، گفت: آقای چیت‌چیان دم خروس را باور کنیم یا قسم روباه را؟!
کد خبر: ۸۷۸۴۴۱۷
|
۰۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۴
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، نادر قاضی‌پور با ابراز ناراحتی از وضعیت کنونی دریاچه ارومیه و عدم توجه دولت به ویژه وزیر نیرو به این موضوع مهم، اظهار داشت: باید اهتمام جدی در راستای احیای دریاچه ارومیه شکل گیرد.

وی خطاب به وزیر نیرو، تصریح کرد: وزیر نیرو می‌گوید سد باراندوز را ایجاد نمی‌کنیم چون ستاد احیای دریاچه ارومیه احداث این سد را ممنوع کرده است.

این مسؤول در جواب این گفته وزیر نیرو، خاطرنشان کرد: همان ستاد احیای دریاچه ارومیه اعلام کرده است که حق برداشت آب از دریاچه ارومیه را ندارید پس چرا آب دریاچه ارومیه را بر می‌دارید.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی خطاب به وزیر نیرو، اعلام کرد: آقای چیت‌چیان آیا آمده‌اید مردم آذربایجان غربی را آواره کنید؟ کشاورزی و دامداری را تعطیل کنید؟؟

وی ادامه داد: از خدا بترسید، متاسفانه دولت رودخانه جیغاتی را برای آب شیرین سایر استان‌ها داد! و آب شیرین دریاچه ارومیه را به استان‌های دیگر منتقل کرد و پساب و فاضلاب‌ها را به دریاچه ما ریخت.

قاضی‌پور ادامه داد: آقای روحانی تا کی خواب خواهید ماند؟ شما فرمودید دریاچه ارومیه را احیا می‌کنید ولی دریاچه ارومیه را به محل فاضلاب تبدیل کردید.

وی خطاب به وزیر نیرو افزود: آقای چیت‌چیان دم خروس را باور کنیم یا قسم روباه را؟

ارسال نظرات