خبرهای داغ:
جانشین فرمانده سپاه بوکان خبر داد

اشتغال 100 نفر در قالب اجرای طرح‌های اقتصاد مقاومتی در بوکان

جانشین فرمانده سپاه بوکان از اشتغال 100 نفر در قالب اجرای طرح‌های اقتصاد مقاومتی در بوکان خبر داد.
کد خبر: ۸۷۸۴۴۱۵
|
۰۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۳
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، سرهنگ پاسدار مقصود وکیلی با اشاره به تخصیص اعتبار برای اشتغال‌زایی در این شهرستان، اظهار داشت: امسال 5 میلیارد ریال برای اشتغال بسیجیان بوکان جذب اعتبار شده است.

وی با اشاره به طرح‌هایی که در این خصوص ارائه شده است، تصریح کرد: عمده طرح‌های اشتغال‌زایی در این خصوص قالیبافی، زنبورداری، پرورش دام سبک و شغل‌های خدماتی هستند.

جانشین فرمانده سپاه بوکان با اشاره به میزان اشتغالی که با این میزان اعتبار ایجاد خواهد شد، یادآور شد: با اعتبار تخصیص یافته شاهد اشتغال مستقیم 100 نفر از بسیجیان شهرستان بوکان خواهیم بود.

این مسؤول با بیان اینکه بسیج سازندگی شهرستان بوکان نیز در راستای رفع محرومیت از مناطق روستایی و کمتر برخوردار در تلاش است، از اجرای پروژه‌های محرومیت‌زدایی در این شهرستان خبر داد.

وکیلی با بیان اینکه امسال 13 پروژه محرومیت‌زدایی توسط بسیج سازندگی این شهرستان به بهره‌برداری رسیده است، اظهار داشت: با اجرای این پروژه‌ها شاهد رفع محرومیت از چهره مناطق کمتر برخوردار هستیم.

جانشین فرمانده سپاه بوکان با اشاره به طرح‌های اجرایی شده، اذعان داشت: ساخت مسجد، حمام، غالسخانه، سرویس بهداشتی در روستاها و ساخت راه و تامین آب شرب روستاها از جمله پروژههای محرومیت زدایی بوکان هستند.

این مسؤول با بیان اینکه این روند همچنان در ایام باقیمانده سال نیز اجرایی می‌شود، افزود: در این خصوص روستاییان نیز کمک حال خوبی در اجرای پروژه‌های محرومیت‌زدایی هستند.

ارسال نظرات