خبرهای داغ:
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی بوکان:

نقش بسیج در تمام دوره های انقلاب غیر قابل انکار است

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بوکان گفت : بی گمان نقش بسیج در تمام دوره های انقلاب غیر قابل انکار است و امید است با بهره گیری از چنین نیروی عظیمی در میدان های حساس شاهد پیشرفت های بسیاری در همه زمینه ها باشیم.
کد خبر: ۸۷۸۴۴۰۵
|
۰۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۱
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، مراسم فصلی یادواره شهداء با حضور خانواده شهداء، مسئولین و همچنین جمع کثیری از مردم بوکان در مسجد حضرت فاطمه (س)برگزار شد.

در این همایش رئیس سازمان تبلیغات اسلامی با تبریک هفته مبارک بسیج پایه و اساس شکل‌گیری انقلاب اسلامی ایران را بر اساس بسیج گروه‌های مردمی دانست و گفت: در زمان اوج شکل گیری مبارزات انقلابی در زمان رژیم پهلوی گروهای بسیج مردمی تشکیل و با ظلم و دین‌ستیزی رژیم شاهنشاهی به مبارزه پرداختند.

حجت الاسلام ایمانی افزود: با پیروزی انقلاب اسلامی و بحران‌هایی که در همان ابتدای انقلاب، نظام نوپا با آن روبه ‌رو بود بار دیگر همین بسیج مردمی به مدد انقلاب آمده و تهدیدهای شکل گرفته را خنثی کردند.

وی عنوان کرد: اکنون 38 سال است نظام مقدس جمهوری اسلامی با وجود تمام تهدیدات بزرگ و کوچکی که دشمنان برای نابودی انقلاب طراحی و اجرا کردند با وجود بسیج با صلابت و اقتدار قله های مختلف پیشرفت و امنیت را طی نموده و اکنون جزیره امنی در میان خاورمیانه طوفان زده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بوکان ادامه داد: بی گمان نقش بسیج در تمام دوره های انقلاب غیر قابل انکار است و امید است با بهره گیری از چنین نیروی عظیمی در میدان های حساس شاهد پیشرفت های بسیاری در همه زمینه ها باشیم.

در ادامه برنامه 11 نفر از بسیجیان پیشکسوت شهرستان بوکان هدایای را از مسئولان شهرستانی به عنوان یادبود دریافت کردند.

ارسال نظرات