خبرهای داغ:
فرمانده حوزه امام مهدی(عج) سپاه ولایت تبریز در نشست بصیرتی پایگاه امام حسن(ع) این حوزه، گفت: شجره طیبه بسیج بیمه کننده و ضامن تداوم انقلاب اسلامی ایران در عرصه ها و حوزه های مختلف بوده است.
کد خبر: ۸۷۸۴۴۰۰
|
۰۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد رضایی افزود: این یادگار امام خمینی(ره) که با درایت ایشان پایه ریزی شد امروز بار داده و شاخه های دیگر آن کشورهای سوریه، عراق و یمن در حال شکوفه دادن است و می بینیم چطور دشمنان را که تا دندان مسلح هستند در حیرت گذاشته است.

وی ادامه داد: همه باید قدر این موهبت الهی را بداینم و به بسیجی بودن و سرباز امام زمان(عج) بودن خود ببالیم که افتخاری بزرگ و دست نیافتنی برای هر کس نیست.
رضایی بر لزوم هوشیار بودن و پیروی از منویات رهبری تاکید و تصریح کرد: اگر طبق سفارش امام راحل پشتیبان ولی فقیه خود باشیم که وظیفه اصلی بسیجیان است بدون شک در صراط مستقیم قدم خواهیم گذاشت و این نعمت الهی ما را در مواقع مختلف بیمه می کند.

این مقام مسئول ادامه داد: علت این ادعا نیز کاملا مشخص است که با وجود این همه ناامنی در منطقه می بینیم کشور در امنیت کامل به سر می برد و همه این ها حاصل نظام ولایی و ولایت فقیه است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها