خبرهای داغ:
فرمانده سپاه خوی:

نقشه راه مسلمین بصیرت است

سرهنگ پاسدار محمد باقرعلایی گفت: بصیرت انسانهای شاخص باعث شد لباس شهادت را برتن نمایند.
کد خبر: ۸۷۸۴۳۶۱
|
۰۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۹
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، فرمانده سپاه خوی در یادواره شهدای روستای رهال این شهرستان با اشاره به حضور گسترده بسیجیان در این مراسم گفت: حضور یکایک شما با دعوت‌نامه از طرف شهدای عزیزمان بوده است و باید قدر لحظات حضور خود در این مکان‌ها را بدانید.

سرهنگ پاسدار محمد باقر علایی افزود: به نظر شما شهیدان دنبال چه بودند، چرا همه هستی خود را فدا کردند.

وی ادامه داد: باید تماما به این سوالها فکر کنیم تا جوابی برای آنها بیابیم در این صورت است که می توان به بصیرت و آگاهی شهدا پی ببریم و بدانیم که معرفت خداوند تا چه اندازه در شناخت حق از باطل مهم است.

سرهنگ علایی افزود: ما هم باید آرمانهای شهدا را ارج نهیم و سطح معرفتی خود را نسبت به شهیدان بالا ببریم.

وی داشتن بصیرت را نقشه راه مسلمانان دانست و افزود: باید در جامعه بصیرت افراد افزایش یابد و هر کس که بصیرت کافی را داشته باشد به کمال دست می‌یابد. و این کمال باعث می شود که خود را وقف خداوند متعال نموده و تسلیم فرمان های اوشد و در نهایت جان خود را که امانت خداوند است تقدیمش کنیم.

نماینده مردم شهرستان خوی نیز در ادامه با این عنوان که انسانهای مومن از هیچ تلاشی برای رضایت خدا برنمی دارند اظهار داشت: شهدا با تقدیم خونشان بهترین معامله را با خدا کردند.

دکتر سیدتقی کبیری افزود: انسان واقعی کسی است که به خود ارزش و ابهت می دهد و شهدا ارزش جان خود را می دانستند که با خدای خود معامله کردند.

وی در پایان افزود: بهترین درسی که می توان از شهدا گرفت، این است که ارزش و قیمت وجودی خود را بالا ببریم مانند حرّ بن یزید ریاحی که در یک لحظه، عیار وجود خود را به بالاترین حدّ خود بالا برد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار