فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خاتم:

ثبات قدم و حفظ رابطه با انقلاب از شاخصه های انقلابی گری

فرمانده ناحیه مقامت بسیج خاتم در نشست انقلابی گری که در واحد مقاومت انقلاب برگزار شد مهمترین شاخصه انقلابی گری را ثبات قدم و حفظ رابطه با انقلاب دانستند.
کد خبر: ۸۷۸۴۳۵۵
|
۰۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خاتم، به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج نشست بصیرتی در واحد مقاومت پیشگام انقلاب برگزار شد.

حسین آزادی نژاد در ابتدای این مراسم ضمن گرامیداشت هفته بسیج گفت : داشتن مواضع قاطعانه اسلامی و انقلابی، ثبات قدم و حفظ رابطه خود با انقلاب، انضباط برآمده از ایمان انسان، بصیرت و درک پیچیدگی‌های شرایط زمانه از جمله شاخص‌های انقلابی‌گری است..

 آزادی نژاد خاطرنشان کرد: اگر پذیرفتیم که انقلابی بودن یک ویژگی مُشکّک و ذومراتب است، آنگاه می‌توان تمام افرادِ برخوردار از این ویژگی بر اساس شاخص‌های تعیین‌ شده توسط رهبر معظم انقلاب را در دایره وسیع انقلاب اسلامی جای داد و به‌عنوان «خودی» تلقی کرد.

وی در ادامه به پنج شاخص انقلابی گری ، انقلابی بودن و انقلابی ماندن طبق فرمایشات مقام معظم رهبری پرداخت که به شرح ذیل می باشند : پایبندی به مبانی و ارزش های اساسی اسلام و انقلاب: اگر پایبندی وجود داشته باشد حرکت ، حرکت مستمر و مستقیم خواهد بود ودر تند باد حوادث این حرکت تغییر نخواهد کرد.

آزادی نژاد گفت: هدفگیری آرمان های انقلاب و همت بلند برای رسیدن به آن ها : شاخص دوم این است که از رسیدن به اهداف و آرمان های بلند منصرف نشویم ودر مقابل فشار ها نیز تسلیم نشویم.

پایبندی به استقلال کشور : استقلال سیاسی معنایش این است که ما در زمینه سیاسی فریب دشمن را نخوریم ، استقلال فرهنگی که از همه مهم تر است در این است که سبک زندگی را اسلامی ایرانی انتخاب بکنیم.

حساسیت در برابر دشمن و نقشه دشمن و عدم تبعیت از آن : باید دشمن را شناخت نقشه او را فهمید و از تبعیت دشمن سر باز زد.

تقوای دینی و سیاسی : پایبندی به آرمان ها یک تکلیف دینی است و رعایت آن تقوای دینی است و تقوای سیاسی یعنی انسان از لغزشگا ه هایی که دشمن میتواند از آن استفاده کند پرهیز کند.


ارسال نظرات
آخرین اخبار