سردار یوسف شاکری گفت: شهدا آبرو و حیثیت به ما دادند و زنده نگه داشتن یاد و خاطره آنها درحقیقت دست رد زدن بر سینه دشمنان است.
کد خبر: ۸۷۸۴۳۵۲
|
۰۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۶
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، معاون سازمان پدافند کشور در یادواره شهدای منطقه شهانق شهرستان خوی با اشاره به جایگاه والای شهدا در دین اسلام افزود: شهدا کسانی هستند که نه معامله و نه تجارت و نه امور دنیوی قادر نشد آنها را از یاد خدا جدا کند.

وی افزود: دشمنان ما امروز چند عدد ضدانقلاب و حزب منحله دموکرات نیستند چون اینها در برابر نیروی مسلح و نظامی کشور بسیار ضعیف و ناتوان هستند.

سردار پاسدار یوسف شاکری گفت: دشمنان کوچک تر ازآن هستند که دشمن مردمان بزرگی چون شما باشند، به فرموده مقام معظم رهبری، استکبار و صهیونیست ها دشمن اصلی ما محسوب می شوند.

وی در پایان افزود:برپایی همین یادواره‌های شهدا است که پاسخ دندان‌شکنی به‌ تمامی زیاده خواهان در برابر اراده ملت ایران میدهد زیرا برپایی یادواره شهدا کمتر از شهادت نیست و ما باید همواره یاد شهدا، رزمندگان و ایثارگران را گرامی بداریم تا دشمنان انقلاب و رهبری را مأیوس کنیم

تجلیل از خانواده های شهدا و مرثیه سرایی و سینه زنی پخش کلیپ و ... از دیگر برنامه های یادواره شهدای منطقه شهانق شهرستان خوی به شمار می رفت .

ارسال نظرات