محوریت حضرت امام خمینی (ره) براساس وظیفه بود، اما اولویت کاری ایشان رضای الهی و توحید الهی بود.
کد خبر: ۸۷۸۴۳۴۱
|
۰۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۵
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، همزمان با سالروز رحلت پیامبر اعظم و در آستانه 28صفر به همت روابط عمومی و تبلیغات سپاه ناحیه ابهر گردهمائی مصون سازی و مقابله با جنگ نرم کارکنان صبح روز شنبه ششم آذرماه در نمازخانه سپاه ناحیه ابهر برگزار شد.

در این گردهمائی حجت الاسلام هادی نژاد از کارشناسان دینی و مذهبی با تسلیت سالروز رحلت نبی مکرم اسلام (ص) با اشاره به اهمیت کارهای فرهنگی و نیز آسیب های وارده در خصوص برنامه ریزی برای مسائل فرهنگی گفت: گروه ها و تشکل های فرهنگی خیلی نتیجه محور شده ایم ،برخی از ارگانها خیلی از مسائل فرهنگی و مذهبی را با نتیجه سنجش میکنند.

حجت الاسلام هادی نژاد در ادامه با اشاره به ضرورت توجه به پیام ها و داستان های قرآنی تصریح کرد: اگرما در داستان های قرآنی نگاه و تامل کنیم خداوند متعال پیامبر خود را برای هدایت یک قوم و جامعه می فرستاد و این یعنی پیامبران و فرستادگان خداوند هم مامور به ابلاغ پیام از سوی خداوند بودند .

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به اهمیت و ضرورت وظیفه افراد در مقابل مسائل روز حتی در زمینه های مسائل اجتماعی و خانوداگی افزود: محوریت حضرت امام خمینی (ره) براساس وظیفه بود ،اما اولویت کاری امام رضای الهی و توحید الهی بود.

حجت الاسلام هادی نژاد کارشناس مسائل مذهبی در ادامه با نتیجه گیری از محوریت و اولویت در اهداف و اندیشه های حضرت امام خمینی (ره) اظهار داشت: وظیفه ما در مقابل امربه معروف و نهی ازمنکر هم فقط ابلاغ است و نتیجه کار برای ما مهم نیست.

این کارشناس دینی و مذهبی ضمن اشاره به اهمیت پیاده روی عظیم اربعین و سکوت رسانه های دنیا در مقابل این حرکت خودجوش مردمی تصریح کرد: پیامبراسلام (ص) یکی از بزرگترین ابزاری که در دست داشت رسانه و تبلیغ بود که متاسفانه در حال حاضردر جامعه ما توجه کمتری میشود.

حجت الاسلام هادی نژاد با اشاره به سیستم آموزش و پرورش در مدارس و دانشگاه ها افزود: در آمریکا درحال حاضر بدلیل اهمیت اربعین امام حسین (ع) یک رشته درسی با عنوان اربعین برای تدریس و آشنایی دانشجویان در دانشگاه قرار داده اند .

وی در پایان سخنان خود با شاره به اینکه گروه های فرهنگی باید اخلاص را سرلوحه کارهای خود قرار بدهندتصریح کرد: همه افراد در جامعه موظف نیستند دیگران را اصلاح کنند و معمولا ما میخواهیم دیگران را اصلاح کنیم اما درواقع ما باید اول خود را اصلاح کنیم و بعد در دیگران تقوا جاری و راهنمایی کنیم.

ارسال نظرات