پيام سرپرست دانشگاه پيام نور استان مركزي به مناسبت هفته بسيج
سرپرست دانشگاه پیام نور استان مرکزی به مناسبت هفته بسیج گفت: ملاك و مبنا براي معرفت بسيجي، تفكر بسيجي است كه ما را مي‌تواند به گوشه‌هايي از حيات معنوي او رهنمون و ماهيت و شخصيت واقعي اين انسان معنوي و الهي را براي ما روشن سازد.
کد خبر: ۸۷۸۴۳۱۷
|
۰۷ آذر ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۴

 به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ سرپرست دانشگاه پیام نور استان مرکزی به مناسبت هفته بسیج پیامی را صادر کرده است که متن آن به شرح ذیل است:

در این پیام آمده است: از جمله واژه‌هايي است كه به لطف انفاس قدسي امام تنها در لغتنامه و دايره المعارف انقلاب اسلامي يافت مي‌شود«بسيجي» فرد عاشق سر از پا نشناختهاي است كه لحظه لحظه زندگي خويش را وقف اسلام و قرآن و ولايت و انقلاب اسلامي كرده است.

در ادامه پیام آمده است: بسيج را بايد مفهومى فراگير دانست كه عموميت آن طيف وسيعى از انديشه‌هاى متعالى را در خود جاى داده است. عنوان و لقب اين واژه مقدس می‌تواند هماى سعادت را بر دوش هر فردى از هر قشرى از جامعه فرو بنشاند.

سرپرست دانشگاه پیام نور استان مرکزی در پیام خود تاکید کرده است: شناخت بسيجي در وضعيت كنوني و آينده از ضروريات بزرگي است كه در سرنوشت سامان دادن به كشور، ترويج اسلام ناب و تداوم راه مقدس انقلاب و امام راحل(ره) نقش تعيين كننده دارد.

ملکی‌راد در این پیام آمده است: ملاك و مبنا براي معرفت بسيجي، تفكر بسيجي است كه ما را مي‌تواند به گوشه‌هايي از حيات معنوي او رهنمون و ماهيت و شخصيت واقعي اين انسان معنوي و الهي را براي ما روشن سازدبي ترديد اساتيد و دانشجويان بسيجي با پيروي از رهنمودهاي مقام معظم رهبري (مدظله العالي) و پيشرفت هاي علمي و فكري خود، زمينه رشد و تفكر بسيجي را در دانشگاه‌ها و مراكز علمي فراهم نموده و در حال حاضر با خلاقيت و نوآوري و با تكيه بر اين تفكر به پيشرفت‌هاي عظيم علمي در سطوح مختلف به ويژه در دستيابي به فناوري صلح آميز هسته‌اي دست يافته‌اند.

در ادامه پیام سرپرست دانشگاه پیام نور استان مرکزی ذکر شده است: اينجانب ضمن گراميداشت ياد و خاطره شهيدان هشت سال دفاع مقدس، هفته بسيج را به محضر رهبر معظم انقلاب حضرت آيت‌الله خامنه اي(مدظله العالي)، بسيجيان آزاده و ايثارگر، جامعه دانشگاهي كشور به ويژه اساتيد، كاركنان و دانشجويان بسيجي دانشگاه پيام نور استان مركزي تبريك گفته و از خداوند قادر و متعال عزت و سرافرازي همه بسيجيان عزيز و مخلص ايران اسلامي را مسئلت مي نمايم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات