سپاه پاسداران بخشی از هویت انقلاب اسلامی برای پاسداری از دفاع همه جانبه از اهداف و دستاوردها و عناصر اصلی تشکیل دهنده انقلاب از جایگاه ویژه ای برخوردار است.
کد خبر: ۸۷۸۴۳۱۵
|
۰۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۷
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، فرمانده تیپ 36 انصارالمهدی(عج) استان زنجان در حین بازدید از پایگاه های مرزی سردشت گفت : دشمن از اینکه هر لحظه و از هر نقطه از جهان احتمال مواجهه با پاسداران جبهه اسلام را داشته باشد به شدت بیمناک است .
سردار پرستار افزود : دشمن همواره نگران است که در صورت حمله به حکومت اسلامی منافعش در دفاعی همه جانبه و فرامنطقه ای مورد تعرض خواهد گرفت این ترس نوعی بازدارندگی از اقدام و عمل امنیت ملی ایران فراهم می نماید .
فرمانده تیپ 36 انصارالمهدی(عج) به هویت اصلی سپاه اشاره و اظهار داشت: سپاه پاسداران به مثابه بخشی از هویت انقلاب اسلامی برای پاسداری از دفاع همه جانبه از اهداف و دستاوردها و عناصر اصلی تشکیل دهنده انقلاب از جایگاه ویژه ای برخوردار است این نهاد مقدس با تدبیر هوشمندانه حضرت امام رضوان الله علیه بنیان جمهوری اسلامی تشکیل و با مشی دینی انقلابی و مردمی وارد صحنه های مختلف دفاع از انقلاب اسلامی شد و از این رو سپاه پاسداران از رسالت ساختاری  منعطف فراگیر با گسترده عملیاتی وسیع و همه جانبه برای پاسداری و نگهبانی از عناصر و وجه اصلی تشکیل دهنده انقلاب اسلامی برخوردار است.
سردار پرستار فرمانده تیپ 36 انصارالمهدی(عج) سپاه زنجان در پایان گفت: یکی از وظایفی که همواره سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از آغاز برای خود به رسمیت شناخته و از جمله وجه دفاع انقلاب اسلامی به شمار می آید .
 


ارسال نظرات