فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: امروز برادران شیعه و سنی با وحدتی مثال‌زدنی در قالب گروه‌های جهادی مشغول خدمت‌رسانی به مردم محروم استان هستند
کد خبر: ۸۷۸۴۳۱۴
|
۰۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج ازاستان سیستان وبلوچستان :سردار سرتیپ دوم پاسدار حسین معروفی  در مراسم تجلیل از گروه‌های جهادی برتر و خادمین جهادی سپاه سلمان سیستان و بلوچستان که در تربیت معلم "رسالت" زاهدان برگزار شد، با اشاره به اینکه سه اقدام فرهنگی در کشور مورد تایید ویژه رهبر معظم انقلاب است، اظهار داشت: این سه اقدام شامل اردوهای راهیان نور، اردوهای جهادی و حلقه‌های شجره طیبه صالحین بسیج است.

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: اردوهای راهیان نور یک برنامه فرهنگی عظیم است که موجب پالایش روح و افزایش بصیرت مخاطبان می‌شود.

وی بیان کرد: اردوهای هجرت و جهادی با اقدامات جهاد سازندگی در اول انقلاب تطبیق دارد و به عنوان یک کار ارزشمند موجب امید دادن به جامعه و هموار کردن راه برای حل مشکلات مردم می‌شود که بسیار ارزشمند است.

معروفی گفت: نظام تربیتی بسیج در حلقه‌های شجره طیبه صالحین، بیشترین تاثیر را در زمانی که ما در یک جنگ نرم قرار گرفته‌ایم در افزایش بصیرت مردم دارد و مانند سدی مقابل طوفان سهمگین هجمه دشمنان عمل می‌کند.

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: اعضای گروه‌های جهادی مورد عنایت ویژه رهبر معظم انقلاب هستند و این برای آنها بهترین پاداش است، چرا که این امر عاقبت بخیری دنیا و آخرت را به دنبال دارد.

وی خاطرنشان کرد: اگر شهدا روزی برای انقلاب جان دادند، امروز ما وظیفه داریم برای نظام آبروی خود را خرج کنیم.

وی با اشاره به حضور وحدت‌آمیز مردم شیعه و سنی سیستان و بلوچستان در برنامه‌های جهادی، اظهار داشت: امروز برادران شیعه و سنی با وحدتی مثال‌زدنی در قالب گروه‌های جهادی مشغول خدمت‌رسانی به مردم محروم استان هستند که این امر بسترساز مقابله با اقدامات تفرقه‌آمیز دشمنان نظام است.

ارسال نظرات