خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج چادگان

بسیجیان باید ادامه دهنده راه امام حسین علیه السلام باشند

یادواره هفت شهید روستای کمیتک با حضور جمعی از پایوران ناحیه مقاومت بسیج چادگان و بسیجیان حوزه های مقاومت حضرت ابوالفضل(ع) و حضرت فاطمه الزهرا (س) و عموم مردم روستای کمیتک در مسجد امام حسین روستا برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۸۴۲۳۲
|
۰۷ آذر ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از چادگان،در این یادواره شهدا، نماینده ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج چادگان با تبریک سی و هفتمین سال تشکیل بسیج مستضعفین و ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای بسیج و شهدای روستای کمیتک بیان کرد: بسیجیان باید ادامه دهنده راه امام حسین علیه السلام باشند. قیام امام حسین (ع) راه سرخ شهادت و جاودانگی ایثار و شجاعت و راه رسیدن به سعادت را آشکار می‌سازد و به مظلومان و مستضعفان عالم می‌آموزد که در مصاف با ستمگران ایستادگی و مقاومت کنند و از کشته شدن نهراسند.

حجت الاسلام و المسلمین قاسم یزدان شناس ادامه داد: خداوند در قرآن کریم می فرماید: هرگز به حقیقت نیکوکاری نمی رسید مگر این که از آنچه دوست دارید انفاق کنید. امام حسین (ع) و شهدا جان خود را ایثار کردند، با ارزش ترین چیزی را که داشتند.

نماینده ولی فقیه در ناحیه چادگان بسیجیان را رهروان و رهپویان واقعی شهید و شهادت دانست که با لبیک‌ به ندای حسین زمان، مردانه به سوی جبهه‌ها شتافتند و عارفانه جان خویش را نثار کردند تا امروز کشور اسلامی ایران در امنیت کامل بدرخشد و از تهدیدات نظامی دشمنان هراسی نداشته باشد، چون شیردلان بسیجی، درس «هیهات منّا الذّله» امام حسین (ع) را به خوبی آموخته‌اند.

حجت الاسلام و المسلمین یزدان شناس بر ضرورت توجه بیش از پیش به ترویج فرهنگ و تفکر بسیجی و فراهم‌سازی زمینه های مناسب، به منظور نقش‌آفرینی‌ بیشتر و مؤثرتر این نهاد مردمی در عرصه های گوناگون دفاع از آرمان های انقلاب تاکید کرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار