بوشهرـ فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر گفت: بسیج در ایجاد عمران و آبادانی و کمک به محرومین جامعه در سراسر استان کارنامه درخشانی را از خود به نمایش گذاشته است.
کد خبر: ۸۷۸۴۲۲۹
|
۰۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۷

 



 



به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، سردار فتح‌الله جمیری پیش از ظهر امروز در نشست فرمانده انتظامی استان و جمعی از مسؤولان معاونت‌ها و فرماندهان انتظامی شهرستان‌های استان بوشهر گفت: بسیج پدیده‌ای نام آشنا برای دوستان و دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران است.

فرمانده سپاه امام صادق(ع) افزود: بسیج در بسیاری از کشورهای منطقه نظیر عراق، سوریه و لبنان و ... الگوی موفقی بوده و موجبات نابودی دشمنان را در این بلاد اسلامی را فراهم آورده است.

جمیری به بیان برخی از اقدامات بسیج در رفع چهره محرومیت از استان پرداخت و اضافه کرد: بسیج در ایجاد عمران و آبادانی و کمک به محرومین جامعه در سراسر استان کارنامه درخشانی را از خود به نمایش گذاشته است.

وی با اشاره به روحیات بسیجی موجود در میان فرماندهان و مسؤولان انتظامی استان یادآور شد: با وجود همین روحیات است که ما شاهد تلاش خستگی ناپذیر و شبانه روزی آنان در تمامی ایام و مناسبت‌ها در طول سال هستیم.

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر به اقدامات نیروی انتظامی استان در مبارزه با قاچاق کالا پرداخت و بیان داشت: نیروی انتظامی استان با تعامل و همکاری خوب خود با بسیج در جهت مبارزه با قاچاق کالا که تاثیر مستقیم بر روی تمامی صنایع و چرخ اقتصاد کشور و افزایش یا کاهش اشتغال دارد، داشته و در این راستا اقدامات قابل توجهی را به منصه ظهور رسانده است.

فرمانده انتظامی استان بوشهر هم با گرامی‌داشت هفته مبارک بسیج اظهار داشت: تاریخچه بسیج به زمان شکل گیری اسلام در سرزمین حجاز بر می‌گردد و پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی نیزبا فرمان امام خمینی(ره) پنجم آذر به عنوان روز بسیج مستضعفین نامگذاری شد و از آن زمان تاکنون بسیج در همه عرصه‌های انقلاب نقش موثری را ایفا کرده است.

حیدر عباس‌زاده ضمن قدردانی از تلاش و همپوشانی بسیجیان در تامین امنیت استان بوشهر گفت: امروز بسیج جایگاه ویژه‌ای در نظام مقدس جمهوری اسلامی دارد و با اقدامات گسترده‌ای که در زمینه اقتصاد مقاومتی و محرومیت زدایی در سطح کشور به انجام رسانده است، موجبات رشد و بالندگی اقتصاد مقاومتی و امنیت نسبی اجتماعی را فراهم آورده است.

انتهای پیام

ارسال نظرات
پر بیننده ها