ویژه هفته بسیج/92/فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز؛
سردار علی استاد حسینی گفت: در همه قضایا که در طول جنگ اتفاق افتاد با ورود بسیج تقریبا مشکلات حل شد و امروز هم اگر میخواهیم اقتصاد، فرهنگ مملکت درست شود باید روی مردم و بسیج حساب باز کنیم و با ورود بسیج به صحنه مشکلات کشور حل خواهد شد.
کد خبر: ۸۷۸۴۲۰۴
|
۰۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۷
سردار علی استاد حسینی فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز در مراسم همایش شکوه هجرت و طلایه داران اقتصاد مقاومتی در جمع خبرنگاران با اشاره به نقش بسیج در سازندگی جامعه اظهار داشت: بسیج یک شجره تناوری است که در همه جا کارساز است و در سازندگی یکی از نقش های عظیم خود را ایفا میکند.
 
بسیج شجره تناوری است که در همه جا کار ساز است 

وی افزود: وقتی جهاد سازندگی در کشور  در دوران اصلاحات منحل شد مقام معظم رهبری با مشاهده خالی بودن این نقش، وظیفه را بر عهده بسیج گذاشتند و دستور تشکیل بسیج سازندگی توسط مقام معظم رهبری  شکل گرفت.

سردار استاد حسینی اظهار داشت: امروز در روستاها و دوردست ها که دستان دولت کمتر به آن میرسد و مردم ما از نظر سلامت، بهداشت، درمان، عمران و مسائلی که در آن کمبود وجود دارد ، بسیجیان با اردوهای جهادی به آنجا میشتابند و همان کار بسیج  سازندگی را انجام میدهند.

وی با بیان اینکه اگر مملکت  قرار است ساخته شود باید روی بسیج حساب ویژه ای داشت تصریح کرد: بسیجیان همیشه پا در رکاب هستند و امروز اگر  میبینیم کار جنگ تمام شد به علت ورود بسیجیان به جبهه نبرد بوده است و تا زمانی که بسیج وارد صحنه نشده بود حتی یک عملیات موفق هم انجام نشده بود.

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) در پایان با اشاره به نقش موثر بسیج در تمام دوره ها خاطر نشان کرد: در همه قضایا که در طول جنگ اتفاق افتاد با ورود بسیج تقریبا مشکلات حل شد و امروز هم اگر میخواهیم اقتصاد، فرهنگ مملکت درست شود باید روی مردم و بسیج حساب باز کنیم و با ورود بسیج به صحنه مشکلات کشور حل خواهد شد.
ارسال نظرات