خبرهای داغ:
جانشین فرماندهی نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: بسیجیان جان بر کف جان‌هایشان را در طبق اخلاص گذاشته و در برابر موشک‌های تاو که هدیه آمریکایی‌ها به داعش و النصره است و همچون کلاش از آن استفاده کرده، ایستادگی می‌کنند.
کد خبر: ۸۷۸۴۲۰۰
|
۰۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، سردار سرتیپ عبدالله عراقی در مراسم نخستین سالگرد شهادت شهدای مدافع حرم سپاه صاحب‌الامر عجل الله تعالی فرجه الشریف و یادبود سایر شهدای مدافع حرم استان قزوین که شانگاه شنبه در مسجد امام خمینی(ره) شهر قزوین برگزار شد حضور به هم رساند.

جانشین فرماندهی نیروی زمینی سپاه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام، شهدای انقلاب، دفاع مقدس، شهدای مدافع حرم به ویژه 12 شهید مدافع حرم استان قزوین و آرزوی توفیق برای خدمتگزاران صدیق نظام به ویژه مقام معظم رهبری اظهار کرد: بسیجیان کسانی هستند که از آرمان‌های انقلاب و حریم اهل‌بیت(ع) دفاع می‌کنند و کردستان، سیستان و بلوچستان، عراق و سوریه برایشان تفاوتی ندارد.

وی با بیان اینکه عزیزترین سرمایه انسان جان اوست، ادامه داد: بسیجیان جان بر کف جان‌هایشان را در طبق اخلاص گذاشته و در برابر موشک‌های تاو که هدیه آمریکایی‌ها به داعش و النصره است و همچون کلاش از آن استفاده کرده، ایستادگی می‌کنند.

جانشین نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: گفتمان غالب در دنیا به صورت ره‌یافت واقع‌گرایی و عقل‌گرایی است و فقط روی آن چیزی که کمّی و قابل اندازه‌گیری باشد، حساب باز می‌کنند.

عراقی با اشاره به اینکه واقعیت‌های امروز را بسیجیان رقم می‌زنند، گفت: خانواده شهدا از اینکه فرزندانتان را تقدیم دفاع از حرم کردید کار بسیار بز رگی انجام دادید.جنگ‌های امروز با نام جنگ‌های ناهمطراز نامگذاری شده است یعنی شیوه و طرز جنگیدن در مقابل قدرت‌های بزرگ متفاوت بوده و جهان مادی و لیبرالیسم امروز از تحلیل آن عاجز است.

وی تشریح کرد: بسیجیان این روش جنگیدن را از صدر اسلام و عاشورا به امانت دارند که یاران قلیل پیامبراکرم(ص) و امام حسین(ع)در برابر عده بسیاری از دشمنان قرار گرفته و ایستادگی می‌کردند.

جانشین نیروی زمینی سپاه پاسداران خاطرنشان کرد: در نبردهای نظامی دنیا، ابتدا توان نیروهای خودی و دشمن اندازه گرفته می‌شود و نظامیان می‌گویند اگر در برابر یک لشکردشمن، سه لشکر نیرو وجود داشت حمله کنید اما بسیجیان کشور با بهره‌برداری از مکتب اسلام، قرآن و پیامبر(ص)تمام مؤلفه‌های دنیای مادی را در هم شکسته‌اند.

عراقی افزود: بسیجی بن‌بست شکن است و بسیجی‌ها با وجود اینکه شرایط رفاه اجتماعی در سوریه مطلوبی نیست، برای رفتن به سوریه التماس کرده و بی‌تاب هستند.

وی با بیان اینکه تا زمانی عوامل غیرفیزیکی همچون ایثارگری، شهادت‌طلبی و غیره باشد مادیات در برابر آن‌ها جواب نمی‌دهد، عنوان کرد: اگر روحیه بسیجی خود را حفظ کنیم کسی نمی‌تواند کوچک‌ترین حرکتی علیه کشور انجام دهد.

جانشین نیروی زمینی سپاه پاسداران اذعان کرد: امنیت امروز مرهون رشادت های شما و فرزندانتان در سوریه و عراق و منطقه است.

وی ادامه داد: امروز داعش و النصره در وضعیتی قرار دارند که اگر بتوانیم موصل را به رقه وصل کنیم، بعد از تحقق این امر می‌توانیم از مرز کشور به صورت زمینی به مرز رژیم صهیونیستی رفته و این یعنی مرگ رژیم صهیونیستی است.

عراقی در پایان یادآور شد: امروز بسیج در سوریه، عراق، یمن، لبنان هم راه‌اندازی شده است و باید تفکر بسیجی را در این مناطق حاکم کرد که بدون روحیه بسیجی این مقاومت‌ها ممکن نیست.

جانشین نیروی زمینی سپاه پاسداران ادامه داد: فقط بسیجی است که از خانه، زندگی و مسؤولیت دل می‌کند و بدون هیچ چشم‌داشتی و اینکه وظیفه قانونی داشته باشد به سمت جبهه‌ها می‌رود؛ بسیجی عاشق دلداده‌ای است که این کارها را انجام می‌دهد و باید گفت به نوعی سنگ زیرین آسیاب است.

عراقی با بیان اینکه هر کجا بسیجی‌ها حضور یافتند در تمام عرصه‌ها جلوتر بوده‌اند، تصریح کرد: وقتی مهر بسیجی بر سینه کسی زده شد دیگر اختیار دست خودش نیست یعنی مخلصانه حرکت کرده و در سخت‌ترین شرایط نقش‌آفرینی می‌کنخانواده های معظم شهدا بدانند که ما پرچم فرزندانتان را زمین نخواهیم گذاشت.

1002/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها