خبرهای داغ:
به مناسبت هفته بسیج رئیس سازمان بسیج مداحان خوزستان به همراه مسئولان ناحیه مقاومت بسیج با خانواده شهید علیرضا حسین زاده دیدار کردند.
کد خبر: ۸۷۸۴۱۹۴
|
۰۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۷
در این برنامه مسئول بسیج مداحان استان خوزستان گفت: شهدا با شناخت و آگاهی از باورهای دینی و قرآنی دست برنداشتند و جان خود را برای حقانیت و پاسداشت ارزش‌ها و اسلام ناب تقدیم کردند.
حاج عباس نبکانی در ادامه گفت: یادواره شهید شاخص مداح و مدافع حرم در آینده نزدیک برگزار خواهد شد.
 شهید والامقام علیرضا حسین زاده در ۱۳/۶/۳۶ در اندیمشک متولد و ۱۰/۲/۶۱ در عملیات بیت المقدس در منطقه دارخوین و برادرش مهدی حسین زاده ۱/۵/۱۳۴۸ در اندیمشک متولد و ۲۱/۱۱/۶۴ در عملیات والفجر در منطقه فاو به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.
این برنامه توسط کانون بسیج مداحان اندیمشک برگزار شده است.
علیرضا حسین زاده متولد۱۳۳۶ فرزند حسین در خانواده ای کاملا مذهبی دیده به جهان گشود پدرش که سواد قرآنی داشت و شغلش بنایی بود معروف بود به ملا حسین بنا ,علیرضا از همان اول جوانی عاشق جلسات قرآن بود،مادرش میگه پول از ما میگرفت ونخود وکشمش میخرید ومیامد بچه های محله رو جمع میکرد میگفت بچه ها هرکی بتونه درست قران بخونه بهش نخود و کشمش میدم.
با روحیه قرانی واخلاق خوب علیرضا کمکم جلسات قرانی در محله و مسجد محلمون رونق گرفت مساجد محمدی وصاحب الزمان (عج) معروف به(مسجدترکها)و مسجد مصطفی خمینی مامن و پناگاه شهید علیرضا بود،شرکت در دعای ندبه مسجد صاحب الزمان (عج) و جلسات فرهنگی و هیات مذهبی ازبرنامه های ثابت علیرضابود. شهید علاقه زیادی به مداحی داشت.
به نقل از شاعر محترم جناب رسایی میگفتند که شهید وقتی برای تهیه شعر برای ایام ماه محرم ومناسبتهای دیگه به ما مراجعه میکرد نکاتی در باب مداحی واشعار از ما سوال میکرد که تا آن زمان کسی از من نپرسیده بود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها