معاون سیاسی سپاه استان البرز در گفت‌وگو با «بسیج»:
محمدحسین گودینی گفت: خیلی واضح است که هر ارگانی بخواهد با بسیج مقابله و رقابت کند و عمق فکرشان این باشد که بسیج را بی‎خاصیت کنند مطمئن باشد که با شکست مواجه می‎شود
کد خبر: ۸۷۸۴۱۴۵
|
۱۳ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۶
محمدحسین گودینی معاون سیاسی سپاه امام حسن(ع) استان البرز در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج پیرامون بیانات امام خامنه‎ای مبنی بر اینکه  یکی از راه‌هایی که دشمنان دنبال میکنند، ایجاد خطوط موازی و رقیب درست کردن برای بسیج است بیان کرد: تقریبا دشمنان جمهوری اسلامی در  رأس انها امریکا و زیرمجموعه‎های آن به این فهم رسیدند که تنها نیرویی که توان شکست هم امریکا و هم زیردستان او راد دارد بسیج است که یک نیروی الهی است.

گودینی در ادامه این مطلب بیان کرد: دشمنان به شدت دنبال این هستند که این نیرو را تضعیف کنند و یکی از مصادیق این مسئله تلاش آنها برای این است تا نیروی الحشد الشعبی در عراق که الگو گرفته از بسیج است سامان نگیرد که به لطف خدا موفق نشد.

وی با اشاره به رفتار برخی مسئولین در قبال بسیج توضیح داد: برخی آقایان یک زمان بودجه بسیج را کم می‎کنند و زمانی دیگر به تبعیت از بیگانگان جوانان زیر 18 سال را از حضور در بسیج بازمی‎دارند و بیان می‎کنند که نباید جوانان در این سن کار نظامی انجام دهند اما یک رفتارهای مشکوک دیگری نیز در داخل صورت می‎گیرد که به دنبال این هستند بعضی از سازمان‎ها و ارگان‎ها را رقیب بسیج کنند همچنان‎که در مقابل بسیج یک نیرو یا گروه‎های مردم نهاد دیگر درست کنند که با این کار درصدد بهره‎برداری سیاسی و جناحی هستند.

معاون سیاسی سپاه امام حسن(ع) استان البرز تاکید کرد: خیلی واضح است که هر ارگانی بخواهد با بسیج مقابله و رقابت کند و عمق فکرشان این باشد که بسیج را بی‎خاصیت کنند مطمئن باشد که با شکست مواجه می‎شود چراکه نیروی بسیج نگاهشان به امام روح الله(ره)، مقام معظم رهبری و امام زمان(عج) است و این آقایان دولتی باید بدانند این نیروهایی را که می‎خواهند رقیب بسیج قرار دهند بودجه دولتی را می‎بلعند لذا آنها تا آخر کار نمی‎مانند.

گودینی اظهار داشت: این سوال مطرح است که آن نیرویی که می‎خواهد با بسیج رقابت کند چرا درصدد رقابت با این نهاد است که انرژی هر دو را تحلیل دهد؟ حال آنکه می‎شود با هم‎افزایی با هم کار کرد و پای میدان آمد و با توجه به مشکلات موجود در کشور در جهت رفع آن خدمت کرد.

وی در ادامه این مطلب عنوان کرد: این که کسانی می‎خواهند برای بسیج رقیب درست کنند یکی از مصادیق نفوذ است و این افراد درصدد هستند تا از این نیروی عظیم بکاهند و آنها را کم‎تحرک و گاهی دلسرشان کنند اما بسیجیان با ولایت پیوند خورده‎اند و راه مواجهه با این برنامه‎ریزی‎های دشمن نیز این است که فریب این نوع برنامه ریزی‎های دشمن را نخورند.

معاون سیاسی سپاه امام حسن(ع) استان البرز در خاتمه خاطرنشان کرد: از دوستان در دولت انتظار داریم که در این اقیانوس بسیج و این ظرفیت عظیم قرار بگیرند تا بتوانند کشور را به یک سرانجام مثبتی برسانند.

ارسال نظرات