مسئول بسیج جامعه زنان در گفتگو با «بسیج»:

رئیس جمهور بحران بیکاری را "مایه شرمساری" دولت خود بداند

مینو اصلانی گفت: از رئیس جمهور انتظار داریم که بیکاری را مایه شرمساری دولت خود بداند و برای رفع بیکاری جوانان قدم های جدی بردارد.
کد خبر: ۸۷۸۴۰۸۹
|
۰۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۷

مینو اصلانی مسئول بسیج جامعه زنان در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری بسیج در واکنش به اینکه رئیس جمهور لغو سخنرانی علی مطهری را "مایه شرمساری" می داند اظهار داشت: واقعاً در شان رئیس جمهور نمی بینم که برای لغو یک سخنرانی از خودش هزینه کند در حالیکه ما مشکلات بسیار زیادی در کشور داریم که رئیس قوه مجریه باید به آنها بپردازد.

وی افزود: در حال حاضر درصد بیکاری در وضعیت بحرانی قرار گرفته است، جوانانی که می توانند به پیشرفت کشور کمک کنند و حتی بسیاری از نخبگان وضعیت مناسبی ندارند، خانواده ها به شدت نگران اشتغال فرزندانشان هستند معضل بیکاری به مسئله ازدواج نیز ضربه زده و موجب تاخیر در ازدواج جوانان شده است.

مسئول بسیج جامعه زنان خاطر نشان کرد: از رئیس جمهور انتظار داریم که بیکاری را مایه شرمساری دولت خود بداند و برای رفع بیکاری جوانان قدم های جدی بردارد.

اصلانی تاکید کرد: اگر دولت از بسیج کمک بگیرد با برنام ریزی می توان این مشکل را حل کرد البته به شرط اینکه به توان داخلی کشور اعتقاد داشته باشیم، بسیج از بطن مردم است و بنابراین می تواند الگوی مناسبی برای کمک به رفع معضلات کشور باشد.


ارسال نظرات