بهمن عرفانی گفت: بسیج امروز به عنوان قدرت عظیم بازدارنده در برابر دشمنان انقلاب و نظام اسلامی عمل می کند.
کد خبر: ۸۷۸۴۰۷۶
|
۰۷ آذر ۱۳۹۵ - ۰۷:۵۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، مراسم نکو داشت هفته بسیج با حضور کارکنان اداری آموزش و پرورش شهرستان برگزار شد.
 

در این مراسم سرپرست آموزش و پرورش مریوان طی سخنانی با تبریک سالروز تشکیل بسیج به فرمان تاریخی بنیانگذار جمهوری اسلامی و هفته بسیج گفت: بسیج یک نهاد ملی و اعتقادی با قدرت بازدارندگی عظیم مردمی است.

 

بهمن عرفانی افزود: این نهاد ملی و مردمی در برهه های حساس انقلاب اسلامی بویژه دوران هشت سال دفاع مقدس و بعد از آن امتحان خود را به خوبی پس داد و امروز به عنوان قدرت عظیم بازدارنده در برابر دشمنان انقلاب و نظام اسلامی عمل می کند.

 

وی افزود: بسیج در دوران هشت سال دفاع مقدس همراه سایر نیروهای نظامی به دفاع از آب و خاک ایران اسلامی پرداخت و نگذاشت وجبی از این سرزمین در دست دشمن بعثی باقی بماند و این افتخار بزرگی است.

 

سرپرست آموزش و پرورش مریوان تصریح کرد: امروز هم که دشمن جبهه جدیدی به عنوان جنگ نرم با بهره گیری  از همه امکانات رسانه ای و سایبری بر علیه کشورمان باز گشوده است و  بسیج به عنوان یک نیروی مقتدر و کارآمد با حفاظت از ارزشهای والای اسلام و انقلاب در برابر این هجمه گسترده ایستاده است.

 

وی خاطرنشان کرد:بسیج با فعالیتهای گسترده فرهنگی خود در عمل به قدم های ارزشمندی در راستای تحقق شعار سال که همانا "اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل " است برداشته است.

 

عرفانی با تمجید از فعالیتهای صورت گرفته در حوزه های بسیج دانش آموزی و بسیج فرهنگیان گفت:این فعالیتها مکمل فعالیتهای آموزشی و پرورشی در آموزش و پرورش است و به تحقق اهداف و برنامه های فرهنگی در دستگاه تعلیم و تربیت کمک کرده و خواهد کرد.

 

پیش از سخنان بهمن عرفانی ، حسن زارعی معاون آموزش متوسطه و مشاور امور ایثارگران  آموزش و پرورش مریوان هم بر لزوم تقویت بیش از پیش بسیج به منظور بستن راه نفوذ دشمنان و بدخواهان انقلاب و نظام اسلامی تأکید کرد.

 
انتهای پیام/
ارسال نظرات