خبرهای داغ:
رئيس سازمان بسيج دانشجويي استان سمنان گفت: برگزاري كرسي هاي آزادانديشي در دانشگاه ها مطالبه رهبري است؛ چرا كه مايه رشد، پويايي و تحرك جامعه دانشگاهي مي شود.
کد خبر: ۸۷۸۴۰۶۷
|
۰۷ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۴
به گزارش خبرگزاري بسيج از دامغان، مرتضی دهرویه رئيس سازمان بسیج دانشجویی استان سمنان با عباسپور رئیس دانشگاه آزاد اسلامي واحد دامغان دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدار رئيس سازمان بسيج دانشجويي استان سمنان ضمن تقدیر و تشکر از زحمات ریاست دانشگاه به جهت همدردی با خانواده های آسیب دیدگان و کشته شدگان حادثه قطار مسافربری در ایستگاه هفت خوان دامغان و اعلام آمادگی دانشگاه آزاد دامغان جهت اسکان این افراد، که کاری خودجوش و خارج از وظایف معمول دانشگاه است، را درخور توجه و تقدیر دانست.

دهرويه به بیان ضرورت برگزاری کرسی های آزاداندیشی که مطالبه و خواست رهبری است، پرداخت و راه‏اندازی این موضوع را باعث رشد، پویایی و تحرک جامعه دانشگاهی دانست و گفت: از موضوعات این کرسی ها می توان به بحث ارتباط صنعت با دانشگاه و موضوعات علمی، اقتصادی و اجتماعی که باعث شتاب بیشتر و حرکت به سوی قله های آرمانی انقلاب دانست و از جمله اقدامات مؤثر و قابل توجه در این زمینه را اقدام استاندار سمنان حضور در جمع دانشجویان دامغانی و شاهرودی و شنیدن صحبتهای ایشان عنوان كرد که نقطه عطفی در ادامه این مسیر است.

وی افزود: از نگاه بسیج، افراد جامعه و جامعه دانشگاهی مورد هدف ما، در دو بخش انقلابی و غیرانقلابی تقسیم می شوند که هر فردی که در مسیر انقلاب فعالیت می کند با اختلاف سلیقه های مختلف ارزشمند است و انجمن های مختلف دانشجویی نیز که در این مسیر قدم برمی دارند همه در یک راستا و فرزند این انقلاب هستند؛ مگر افرادی که از خطوط قرمز مانند فتنه و از محکومان آن باشند.

رئيس سازمان بسيج دانشجويي استان سمنان در پایان فضای حاکم بر بسیج دانشجويي در دانشگاه ها را فضای عقلی و تابع قوانین دانشگاه برشمرد و اطمینان داد: هر اقدامی خارج از قوانین و بدون کسب مجوزهای لازم از دانشگاه توسط بسیج صورت نخواهد پذیرفت و این مستلزم تسهیل روند اجرایی این نوع برنامه ها نیز هست.

در ادامه عباسپور ریيس دانشگاه آزاد دامغان نیز ضمن تشکر از حضور رئيس سازمان بسيج دانشجويي استان سمنان و برگزاری این این جلسه، نگاه بسیج را مبنی بر اینکه همه گروه ها در چهارچوب انقلاب و فرزندان انقلاب هستند، ستودنی دانست و ضمن بررسی تلاش جهت رفع مشکلات مطرح شده توسط بسیجیان، آمادگی خود را جهت همراهی در فعالیتها و برنامه های بسیج دانشجویی اعلام كرد.


ارسال نظرات
پر بیننده ها