معاون هماهنگ کننده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر:
بوشهرـ معاون هماهنگ کننده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر گفت: دشمن به دنبال این است که مردم از نظام فاصله بگیرند که اگر این کار اتفاق بیفتد نظام از بین می‌رود و امام بدون امت یعنی کربلا.
کد خبر: ۸۷۸۴۰۶۴
|
۰۷ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۸




 



به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، سهراب انبارکی در یادواره شهدای دانش‌آموز‌ عملیات طریق القدس با گرامیداشت یاد و نام شهدا، گفت: شهدا چهار ویژگی اتصال به خداوند، ولایتمداری، خدمت به خلق خدا و توسل به اهلبیت داشتند که توانستند به درجه رفیع شهادت دست پیدا کنند.

معاون هماهنگ کننده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر اظهار کرد: شهید رئیسعلی دلواری مطرح می‌کند که توان هر فرد بستگی به توسل او به خداست، اتصال به خدا جزء ویژگی خواص شهدا و امدادهای غیبی است.

انبارکی افزود: رهبران مذهبی اسلام به دلیل اتصال به خداوند باری تعالی مسائلی را مطرح می‌کردند که در کمترین زمان این مسائل اتفاق می‌افتاد و امروز ما بسیجیان در سایه مقام معظم رهبری با اعتقاد به قرآن کریم در مقابل دشمنان اسلام در جنگ‌های مختلف ایستاده‌ایم.

وی عنوان کرد: با انتخاب ریاست جمهوری در کشور آمریکا هیچ تغییری در روابط خارجه ایران اتفاق نخواهد افتاد و راه شهدا نیز ادامه خواهیم داد و به وصیت نامه شهدا که تاکید بر ولایتمداری داشتند را سرلوحه کارهای خود قرار می‌دهیم و به آن عمل می‌کنیم.

معاون هماهنگ کننده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر بیان کرد: بیش از 90 درصد از شهدا در وصیت نامه‌های خود تاکید بر ولایتمداری داشته‌اند، برخی از شهدا ولایتمدار واقعی بودند چون زمان اعزام به جبهه بسیاری از آنان امام (ره) را ندیده بودند اما به ندای امام لبیک گفتند و به شهادت رسیدند.

انبارکی ابراز کرد: امروز امنیت و آرامشی که در داخل کشور حاکم است مدیون خون شهیدان هستیم و این امنیت خدمتی است که شهدا به کشور داشتند و ما نیز باید برای ادامه راه شهیدان خدمتگزار مردم باشیم.

وی اظهار داشت: آقایان مسؤول و مدیرانی که در برابر مردم تکبر می‌کنید بدانید شهداء خدمتگزار مردم بودند و امروز نیز بسیجیان با روحیه جهادی در حال خدمت به مردم هستند که نمونه این خدمات اردوهای جهاد و فعالیت‌های فرهنگی در شهرها و روستاها است.

معاون هماهنگ کننده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر خاطر نشان کرد: بسیج یعنی مردمداری و اگر افتخار به بسیج داشته باشیم باید مردمداری کنیم، اگر مردم از نظام فاصله بگیرند نظام دچار مشکل بزرگی خواهد شد.

انبارکی ادامه داد: دشمن به دنبال این است که مردم از نظام فاصله بگیرند که اگر این کار اتفاق بیفتد نظام از بین می‌رود و امام بدون امت یعنی کربلا.

وی افزود: 9 شهید وارد استان بوشهر شد که 8 شهید در شهرستان‌های جنوبی خاکسپاری می‌شود و یک شهید نیز امروز ساعت 15:00 از سراهی ریشهر تا دانشگاه علوم پزشکی تشیع خواهد شد .

انتهای پیام/

ارسال نظرات