فرمانده سپاه الغدیراستان یزد:

شناخت دشمن و تربیت درست نیروها از مولفه های یک فرمانده بسیج است

فرماندهان پایگاه ها و مدیران بسیج شهرستان بافق با فرماندهی سپاه الغدیراستان یزد درهفته بسیج دیدار کردند.
کد خبر: ۸۷۸۴۰۳۶
|
۰۷ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۴
به گزارش سرویس بسیج مساجد و محلات خبرگزاری بسیج،  فرماندهان پایگاها و مدیران بسیج شهرستان بافق استان یزد طی مراسمی با فرمانده سپاه الغدیر استان سردار" فتوحی" دیدار کردند.

 در این دیدارسردار" فتوحی" طی سخنانی به وظایف واولویت های مسئولان بسیج پرداخت.

فرمانده سپاه الغدیراستان یزد درسخنان خود مولفه هایی که فرماندهان بسیج باید داشته باشند را برشمردوخاطرنشان کرد:خوب دشمن را شناختن، خوب جنگیدن، خوب تبلیغ کردن و خوب تربیت کردن از مولفه های یک فرمانده بسیج است.

سردار" فتوحی" ادامه داد: ازشما فرماندهان وافسران جنگ نرم می خواهیم تا پیگیر مطالبات مقام معظم رهبری باشید، کادر سازی کنید، ارتقا دهید به نحوی که کارشناس، خبره و الگو درهمه عرصه ها داشته باشیم ونیروهای برتر را به خارج از استان و کشور معرفی کنید.

وی با بیان اینکه فرماندهان بسیج باید پایگاهی معنوی وانقلابی بسازند، گفت: عمل انقلابی براساس اطلاع به موقع انجام می شود و ما پایگاه و حوزه ای می خواهیم که قوی، مقتدر و کارآمد باشد.

فتوحی درادامه سخنان خود انواع جهاد را برشمرد وخاطر نشان کرد:۳ نوع جهاد داریم ۱- جهاداکبر۲- جهاد اصغر ۳-جهاد کبیر

فرمانده سپاه الغدیراستان یزد با بیان اینکه جهاد کبیر بیشتر برای مسئولان نظام است گفت:جهاد کبیر یعنی مسئولان نظام بایستی باایستادگی و اقتدار دشمن را منزوی کنند و به جای خواسته های دشمن، خواسته های خودرا در سطح منطقه و جهان عملی سازند.

سردار" فتوحی" در پایان اظهار داشت: جهاد کبیر دردو محور باید انجام شود۱) عدم اطاعت از دشمن و کفار ، اطاعت نکردن، تبعیت نکردن ازدشمن و کفار آن هم با صراحت و شجاعت۲)تلاش، مبارزه و جهاد در عرصه های سیاسی،علمی،اقتصادی، فرهنگی و هنری.

انتهای پیام/گ

 

ارسال نظرات