برخی افراد برای حل مشکلات کشور بر طبل تعامل با شیطان بزرگ نکوبند

اعترافات اخير نامزدهاي رياست جمهوري آمريكا ثابت كرد؛ نظام سياسي حاكم بر آمريكا در حال فروپاشي است لذا دليلي ندارد عده اي براي حل مشكلات كشور همچنان بر طبل تعامل با شيطان بزرگ بكوبند. ...
کد خبر: ۸۷۸۴۰۲۹
|
۰۷ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۸
به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان، سرهنگ پاسدار علی دستوری فرمانده سپاه شهربابک در همایش مدافعان حرم که همزمان با سراسر کشور با حضور مسئولین و بسیجیان شهرستان در مصلی امام علی (ع) برگزار شد؛‌ رمز موفقیت بسیج را تقویت و ترویج روز افزون تفکر بسیجی دانست و گفت:‌ بسیج مرز و جغرافیا نمی شناسد و منحصر به ایران اسلامی نیست بلکه تفکر بسیجی عالم گیر و نسخه و الگویی برای تمام مسلمانان جهان می باشد. کما اینکه آثار و برکات آن را در کشورهای منطقه شاهد هستیم و در حقیقت پیام همایش مدافعان حرم در سراسر کشور همین است.

وی افزود: شکل گیری بسیج یک الهام و هدایت الهی بود که تبلور آن در قلم توانای حضرت امام (ره) در پنجم آذر ۵۸ مبنی بر تشکیل ارتش ۲۰ میلیونی صورت گرفت و انقلاب و نظام اسلامی را بیمه کرد. فرمانده سپاه شهربابک تصریح کرد: بسیج به تعبیر رهبر معظم انقلاب نهادی است که جناحی نیست بلکه لشکر انقلاب اسلامی می باشد لذا شامل یک مجموعه عظیم مردمی می شود که هر جا اسلام و انقلاب هست بسیج حضور دارد و در عرصه های نظامی، ‌دفاعی، امنیتی، اجتماعی ، فرهنگی و سیاسی در حفظ و صیانت از انقلاب و ارزشهای اسلامی نقش آفرینی می کند.

وی افزود: همانطور که تشکیل بسیج یک ضرورت بود، تداوم آن نیز به دلیل دسیسه های گوناگون جبهه استکباری با محوریت آمریکا یک ضرورت اجتناب ناپذیر است. دستوری اظهار داشت: بسیج در مقابل کودتاها، جنگ سخت، جنگ نیمه سخت، جنگ نرم و تحریم دشمن؛ به خوبی به وظیفه خود عمل کرده و از همه آزمون ها سربلند بیرون آمده است و اکنون نیز که دشمن در مرحله تعامل؛ در صدد نفوذ در ارکان نظام و پیاده کردن نقشه های شوم خود برآمده است بسیج با هوشمندی و بصیرت همچون سدی مستحکم در مقابل نفوذ دشمن ایستاده است.

وی در ادامه به شاخصه های فرهنگ بسیجی پرداخت و گفت: یکی از این شاخصه ها اخلاص و تقوا است. که اگر کار برای خدا باشد و تقوا پیشه کنیم قطعا عنایت حضرت حق و امداد الهی شامل حالمان خواهد شد و کارمان روز به روز برکت و توسعه پیدا می کند. فرمانده سپاه شهربابک افزود: یکی دیگر از شاخصه های فرهنگ بسیجی ولایتمداری است که لازم است بسیجیان در این خصوص؛ هم به لحاظ بینش و اعتقادی قوی باشند و هم به لحاظ تبعیت محض از ولایت، در عمل ولایتمداری خود را اثبات نمایند. وی یکی دیگر از شاخصه های فرهنگ بسیجی را روحیه جهادی دانست و گفت: بسیجیان باید با خلاقیت، ‌نوآوری، ‌تخصص در کنار تعهد، شجاعت و از خود گذشتگی و کار خستگی ناپذیر در صدد حل مشکلات جامعه باشند.

دستوری خاطر نشان کرد: بصیرت شاخصه دیگری است که باید روز به روز تقویت شود و بسیج و بسیجی متکی به دانستن و درک صحیح مسایل است. اگر بصیرت باشد و دشمن را به خوبی بشناسیم در دام او گرفتار نخواهیم شد. فرمانده سپاه شهربابک گفت: در اعترافات اخیر نامزدهای ریاست جمهوری آمریکا بر همه روشن شد که ابر قدرتی آمریکا فرو ریخته و به کشوری با بحرانهای بزرگ اجتماعی، ‌سیاسی،‌ اخلاقی و اقتصادی تبدیل شده است. وی افزود: این اعترافات ثابت کرد که نظام سیاسی حاکم بر آمریکا در حال فروپاشی است لذا دلیلی ندارد عده ای برای حل مشکلات کشور همچنان بر طبل تعامل با شیطان بزرگ بکوبند. اینجاست که شاخصه دیگر فرهنگ بسیجی مطرح می شود و آن عبارت است از استکبار ستیزی و تحقق شعار هیهات من الذله.

ارسال نظرات