جلسه شوراي امر به معروف و نهي از منكر با حضور هنرمندان بسيجي در ايلام برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۸۳۹۷۸
|
۰۷ آذر ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ حجت الاسلام علي چراغي پور مسئول شوراي امر به معروف و نهي از منكر استان ايلام ، در جلسه شوراي امر به معروف و نهي از منكر سازمان بسيج هنرمندان استان ايلام كه با حضور 40 نفر از هنرمندان بسيجي در محل سالن جلسات مجتمع فرهنگي و هنري ارشاد اسلامي شهرستان ايلام برگزار شد ، ضمن گراميداشت هفته بسيج به بيان مصاديق امر به معروف و نهي از منكر پرداخت.

وي،با بيان اينكه اين واجب الهي ،از ضروريات جامعه اسلامي است و توجه و پرداختن به آن از واجبات است عنوان كرد: بسياري از مسائل روزمره كه نسبت به آنها بي تفاوت هستيم از منكرات رايج هستند كه لازم است نسبت به كاهش و رفع آنها توجه جدي داشت.

حجت الاسلام چراغي پور ادامه داد: اعمالي چون اتلاف منابع زيست محيطي، اسراف در ضروريات معيشتي و بدحجابي از جمله منكرات رايج است كه متاسفانه بسياري از مردم به آنها توجه جدي ندارند.

وي،خودنمايي و فخر فروشي،سوء تربيت فرزندان وكمبود عواطف انساني را از ديگر منكرات رايج جامعه برشمرد و اذعان داشت: با برگزاري جلسات مشورتي با والدين، برگزاري كارگاههاي آموزشي و تربيتي مي توان نسبت به كاهش اين منكرات در جامعه اقدام نمود.

مسئول شوراي امر به معروف و نهي از منكر سازمان بسيج هنرمندان ايلام در پايان اظهارات خود با بيان اينكه امروزه در داخل و خارج از كشور افرادي وجود دارند كه فساد را به صورت نامحسوس در جامعه ترويج مي دهند عنوان كرد:با برگزاري كارگاههاي آموزشي عفاف و حجاب و توجه جدي به مقوله امر به معروف و نهي از منكر مي توان به مبارزه جدي با اين عوامل مخرب پرداخت.

ارسال نظرات