اجتماع بسیچیان منطقه 17 برگزار شد

سرهنگ پاسدار احسان خسروی فرمانده ناحیه حبیب ابن مظاهر (ع) در اجتماع بسیچیان منطقه 17 گفت: با حرف نمی توان بسیج را تضعیف کرد بسیج امتحان خود را در همه عرصه ها به خوبی نشان داده است
کد خبر: ۸۷۸۳۹۱۶
|
۰۶ آذر ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از سپاه تهران بزرگ ؛سرهنگ پاسدار احسان خسروی فرمانده ناحیه حبیب ابن مظاهر در اجتماع بسیچیان منطقه 17 به مناسبت  روز تشکیل بسیج گفت: بسیجیان سراسر کشور افتخار می کنند که رهبرشان ازعملکردآن هاراضی می باشد.

وی در ادامه ضمن تقدیر و تشکر از حضور بسیجیان سلحشور و همیشه در صحنه و همچنین خانواده معظم شهدای مدافع حرم و شهدای هشت سال دفاع مقدس گفت: پنجم آذر روز بسیج مستضعفین است که امام راحل آن را برای نگهداری از دستاوردهای انقلاب اسلامی تشکیل داد و فرمود که تشکیل بسیج از الطاف خفیه الهی به مردم ایران است.

فرمانده ناحیه حبیب ابن مظاهر با اشاره به فعالیت های گسترده بسیج در همه زمینه ها افزود: بسیجیان سراسر کشور افتخار می کنند که رهبرشان ازعملکرد بسیج راضی می باشد.

وی توضیحاتی نیز در مورد بیانات مقام معظم رهبری در دیدار بسیجیان و فرماندهان بسیج سراسر کشور داد و گفت: فرمانده کل قوا پنج سرفصل را برای بسیج مطرح کردند و بسیجیان باید با تمام توان خواسته های رهبری را به هدف برسانند.

وی دا بیان اینکه بسیج را با حرف نمی توان تضعیف کردچون امتحان خود را در همه عرصه ها به خوبی نشان داده است گفت: همان طور که رهبر انقلاب اسلامی فرمودند "همه مردمی که انقلاب را قبول دارند جزو بسیج هستند"  امروزه باید با وحدت رویه در صحبت ها و عمل باعث رشد و شکوفایی روز افزون انقلاب اسلامی ایران باشیم.

ارسال نظرات