خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه مهدیشهر:

بسیج مظهر قانون مداری است

فرمانده سپاه ناحیه مهدیشهر گفت: بسیج مظهر قانونمداری است و بسیجیان در راستای عدالت گام برمی دارند.
کد خبر: ۸۷۸۳۸۹۳
|
۰۶ آذر ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۲

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از مهدیشهر،حسن ذوالفقاری در همایش بزرگ مدافعان حرم که در حسینیه المهدی مهدیشهر برگزار شد، ضمن گرامی داشت سالروز تشکیل بسیج مستضعفین وهفته بسیج ویاد وخاطره شهدای انقلاب وجنگ تحمیلی وشهدای مدافع حرم اظهار کرد:بسیج مظهر قانونمداری است و بسیجیان در راستای عدالت گام برمی دارند.

وی در ادامه گفت:بسیج مردمی مهترین قدرت استراتژیک نظام جمهوری اسلامی راشکل می دهد که با استفاده از همه ظرفیت های اعتقادی ،ملی،سیاسی ،روانی ،اقتصادی فرهنگی و جغرافیایی برای دفاع در مقابل دشمنان نظام جمهوری اسلامی وارد صحنه می شود و ظرفیت و توان پایان ناپذیر بسیج در نظام جمهوری اسلامی ایران که ریشه در اقیانوس ملت ایران و ایدئولوژی اسلام ناب محمدی (ص)دارد می تواند هر دشمنی را به شکست بکشاند؛ اما قدرت نرم بسبیج علت اصلی هراس دشمن از بسیج است.

ذوالفقاری گفت:سی وهفت سال گذشته در سال 58 با هوشیاری حضرت امام (ره)بسیج تشکیل شدویکی از عواملی که در جریان انقلاب اسلامی ودر جریان تسخیر لانه جاسوسی که در سال 58 دستور تاسیس بسیج را دادامروز بعد از 37 سال به درخت بزرگ وتناوری تبدیل شده است که کمتر کسی فکر می کرد بسیج بتواند نقش ها وعملکردهایی رادر استمرار وامور انقلاب اسلامی داشته باشد .

وی خاطر نشان کرد: در حال حاضر کشور ایران اسلامی الگویی است برای کشورهای منطقه که امروز شاهد هستیم که کشورهایی نظیر سوریه ،یمن در مقابله با استکبار با آن تفکر بسیجی در حال مقابله می باشند و این نقشها واثرات بسیج است که در این 37 سال گذشته دارد نقش آفرینی می کند .

فرمانده سپاه ناحیه مهدیشهر،بسیج را قدرتمندترین سازمان جهت پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی دانست و گفت: بسیج با اطمینان ترین سنگر برای اهداف مقدس و آرمان های امام (ره)است و این تفکر بسیجی است که به صورت پویا و مداوم همچنان آن افق های جدیدی را که در آرمان های انقلاب پیش می برد و همچنان نقش آفرینی می کند.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری مکررا در طی دو دهه گذشته براهمیت و ضرورت و امکان پذیری مهندسی کشور در جهت مقابله با تهاجم فرهنگی ،ناتوی فرهنگی و جنگ نرم دشمن دلالت براین داردکه اصلی ترین و محوری ترین هدف دشمن عنصر فرهنگ و ارزش های والای فرهنگی است.

ذوالفقاری افزود: برای مقابله با جنگ نرم دشمن ناگزیر به جهاد گسترده فرهنگی هستیم که نقش بسیج به عنوان شجره طیبه انقلاب اسلامی یک نقش کلیدی ومحوری است که اگر فرهنگ و تفکر بسیجی در کشور طنین انداز شود به فرموده امام راحل (ره)چشم طمع دشمنان و جهانخواران از آن دور خواهد شد.

وی گفت: هفته بسیج در واقع فرصتی است که زنده نگه داریم راه و یاد شهدا و ارزش های انقلاب اسلامی که بتوانیم آن تفکرات را در مردم ساری و جاری کنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها