با حضور سردارجوکار:

تجمع مدافعان حرم در شهرستان بهاباد برگزار شد/باور به اقتصاد مقاومتی در بین مسئولان تقویت شود

همزمان با 5 آذر سالروز تشکیل بسیج به فرمان امام خمینی (ره) تجمع مدافعان حرم با حضور سردار جوکار ،بسیجیان و مسئولین شهرستان در مقام آخوند ملاعبدالله بهابادی برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۸۳۸۸۱
|
۰۶ آذر ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از بهاباد، در این مراسم سردار محمد صالح جوکار با تبریک هفته بسیج و تسلیت ایام دهه آخر ماه صفر به بسیجیان به پیشرفتهای انقلاب اسلامی طی سه دهه گذشته اشاره کرد و افزود: انقلاب اسلامی با نفوذ در قلب مردم منطقه باعث هراس جهان غرب از به خطر افتادن بنیانهای فکری آنها شده است.

وی ادامه داد: دشمنان با همه قوا و با حمایت های گسترده مخالفان انقلاب اسلامی برای خاموش کردن نور خدا و نظام ما وارد جنگ شدند ولی به حول و قوه الهی و با مقاومت و ایستادگی شکست خوردند.

وی افزود: ملت ایران در هشت سال دفاع مقدس با قدرت ایمان ، با ولایتمداری و با اتکا به درون و انسجام و همدلی خود رژیم صدام و حامیان جهانی و منطقه را با قدرت شکست داد .

یادگار هشت سال دفاع مقدس اظهار داشت: در زمان کنونی باید همان روحیه ایثار و جانفشانی در بین آحاد مردم و بخصوص جوانان کشور بیش از گذشته افزایش یابد .

نماینده سابق مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی گفت: دشمنان ملت ایران اتئلاف ضد داعش درست می کنند در حالی که خود این گروهک تروریستی را ابتدا بوجود آورده و حمایت کرده اند .

جوکار گفت: بی اعتمادی به غرب و آمریکا بسیار زیاد است و ملت ایران و مسلمانان با روحیه جهادی و ایمان قوی و با تکیه بر توان درونی توطئه های دشمنان را خنثی می کند .

وی افزود: باید همانند دفاع مقدس روی پای خود بایستیم و تسلیم دشمنان نشویم و با قدرت ایمان ، با قدرت درون و با همدلی ٰ ولایتمداری و بصیرت اهداف متعالی انقلاب اسلامی را سپری نمائیم .

یادگار دفاع مقدس اظهار داشت: انقلاب اسلامی در سایه ولایت فقیه و با حضور عزتمند مردم به قدرت و افتخار به اهداف نورانی امام راحل (ره) و شهدا در حرکت است و دشمنان به دسایس شوم خود نخواهند رسید .

وی به ترور و بحث حقوق بشراشاره کرد وگفت: ملت ایران دارای بیش از 17 هزار شهید ترور است و لذا این خود گویای دروغگویی دشمنان اسلام و همچنین ماهیت زشت آمریکا و انگلیس را به خوبی نشان می دهد .

یادگار هشت سال دفاع مقدس با بیان اینکه شورونوا و نجوای بسیجی در کشور ما بیدار است گفت :شور و نوای بسیجی در کشور ما بیدار است و امروز در عرصه های مختلف از جمله سازندگی در مناطق محروم فعالیت دارد.

وی با اشاره به اینکه بسیج متعلق به هیچ گروه و جناحی نمی باشد گفت : بسیج متعلق به هیچ جناح و گروه و باندی نمی باشد زیرا بسیج متعلق به مردم است و فرمانده این بسیج شخص مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی خامنه ای هستند و ما در چارچوب سیاستهای کلان رهبر معظم انقلاب اسلامی حرکت میکنیم.

سردار جوکار گفت: برای رسیدن به اهداف و آرمان های انقلاب اسلامی باید روحیه ایثار و فداکاری همانند دوران دفاع مقدس در بین مردم و بخصوص مسوولان و مدیران اجرایی موج بزند .

سردار جوکار به مسئله نفوذ دشمن اشاره واینکه بسیج باید در مقابل نفوذ بایستد افزود :استکبار جهانی و در راس آن آمریکای جنایتکار و صهیونیست بین الملل وقتی نتوانست در عرصه جنگ سخت به اهداف خود در جهت براندازی نظام اسلامی برسد، همه تلاش خود را به کار گرفته تا از طریق پروژه نفوذ و جنگ نرم به خواسته های شوم خویش برسد.

وی ادامه داد: مراقبت از نفوذ دشمن در همه عرصه های سیاسی،اقتصادی و به ویژه در عرصه فرهنگی که مورد تاکید مقام معظم رهبری است یک وظیفه عمومی است و در این میان بسیج باید همچون گذشته نقش محوری و مقتدرانه خویش را به خوبی ایفا کندو بسیج باید در مقابل نفوذ دشمن بایستد.

جوکار با بیان اینکه بسیج در عرصه های موردنیاز انقلاب اسلامی حضوری فعال دارد گفت :دشمن ما را رها نمی کند هرجائی که تهدید است چه این تهدید ها فرهنگی اقتصادی و سیاسی باشد بسیج باید در آنجا حضورداشته باشد.

نماینده آستان قدس رضوی در استان یزد در جمع مدافعان حرم در بهاباد به مسئله برجام و مذاکرات اشاره کرد و گفت : در بحث هسته ای که ماوارد مذاکره شدیم آن فشاری بود که بر ملت وارد امد و با معرفی برجام به عنوان یک تعامل از سوی دشمن، خاطر نشان کرد: این‌ها همگی بهانه‌ای بیش نیست و دشمن به دنبال بازیابی مشروعیت خویش در سطح منطقه است؛ این در حالی است که مسئولین باید بدانند که هیچ موقع آمریکا قابل اعتماد نیست؛ چرا که این مطلب را تاریخ بارها نشان داده است.

نماینده اسبق مجلس شورای اسلامی عنوان کرد:این موضوعات نشان می دهد در مسائل هسته ای آمریکا به دنبال بهانه بود و آنها می خواستند دامنه کار را بر مسائل موشکی، حقوق بشر، تروریسم، اصل ولایت فقیه و ساختار جمهوری اسلامی بکشانند و یقینا این شفاف سازی ها به صورت کامل همه چیز را عریان کرد.

وی خاطر نشان ساخت:بیانات مقام معظم رهبری راهبرد ما در سیاست خارجی مخصوصا بحث هسته ای و اجرای برجام است پس آمریکا باید شفاف و روشن به مواضع کشورمان پاسخ دهد.

جوکار با بیان اینکه بسیج یک ظرفیت انقلابی است، بیان کرد: دشمنان امروز تلاش می‌کنند القاء کنند که حضور بسیج و سپاه سبب موازی‌کاری شده اما سپاه و بسیج در مقابل کسی نیست، بلکه ما مکمل مسئولان ارزشمند انقلاب برای پیشرفت نظام هستیم.

وی در ادامه به بحث اقتصاد قاومتی اشاره کرد و افزود:برای تحقق اقتصاد مقاومتی باید اقتصاد کشور بر اساس داشته ها و نگاه به توان مندی داخلی حرکت کند و گفتمان اقتصاد مقاومتی از شعار، بخش نامه و دستورالعمل خارج شود و در اقدامی جهادی اقتصاد مقاومتی عملی شود.

جوکار گفت: باید در درجه اول اعتقاد و باور به اقتصاد مقاومتی در بین مسئولان تقویت شود و همه باید بدانند نگاه غرب جز عقب ماندگی و وابستگی اقتصادی ارمغانی نخواهد داشت.


ارسال نظرات
آخرین اخبار