رئیس سازمان بسیج مساجد و محلات
رئیس سازمان بسیج مساجد و محلات با بیان اینکه سلاح ما تفکر اسلامی است و در نبرد با توطئه‌های دشمن کاربرد دارد، گفت: جبهه اصلی جنگ نرم، تقویت پایگاه مقاومت و مساجد است.
کد خبر: ۸۷۸۳۸۷۰
|
۰۶ آذر ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ سردار پاسدار حسین بهشتی شامگاه شنبه 6 آذرماه در نشست بصیرتی در جمع نمازگزاران مسجد امام جواد(ع) کوی رضوی کلانشهر اراک با اشاره به اینکه توطئه‌های دشمنان برای براندازی و تضعیف انقلاب اسلامی گفت: انقلاب اسلامی از ابتدا تاکنون با ترورها و کودتاهای زیادی رو به‌رو بوده است و خوشبختانه با حضور نیروهای بسیجی توانسته در مقابل دشمنان ایستادگی کند.

وی افزود: این بسیج و بسیجی است که امروز اجازه مداخله کشورهای استکباری را در امور کشور نمی‌دهد. توده مردم که قشر عظیمی از بسیجیان هستند با استعانت به خداوند متعال، در مقابل تحریم‌ها ایستادگی نموده‌اند.

مسئول بسیج مساجد و محلات کشور تصریح کرد: بسیج شجره طیبه است که شاخه‌های دیگر آن در عراق و در مقابل حملات ظالمانه آمریکا و در سوریه با بسیج جوانان و مسلمان سوری در مقابل ایادی کفر و استکبار ایستادگی می‌کنند.

سردار پاسدار بهشتی خاطرنشان کرد: نهال بسیج امروز به یک درخت تنومند تبدیل شده که توفیقات آن بر تمام ممالک اسلامی سایه افکنده است.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران در درون مساجد شکل گرفت به نقش مساجد در دفاع مقدس اشاره و عنوان کرد: کار سازماندهی نیروها و رزمندگان کشورمان در دفاع مقدس در مساجد انجام می‌شد.

رئیس سازمان بسیج مساجد و محلات با بیان اینکه مسجد بعد از خانواده اصلی‌ترین رکن و نهاد محوری برای سالم‌سازی جامعه است، افزود: امروزه استکبار جهانی و تکفیری‌ها تلاش می‌کنند تا تلاش ایمانی جمهوری اسلامی را تخریب کنند اما بسیج در کنار سایر نیروهای مسلح این کار را ناکام گذاشتند و جواب سرکوب کننده ای را به آنها دادند.

سردار پاسدار بهشتی با بیان اینکه سلاح ما تفکر اسلامی است و در نبرد با توطئه‌های دشمن کاربرد دارد، گفت: جبهه اصلی جنگ نرم، تقویت پایگاه مقاومت و مساجد است.

وی افزود: کشورهای غربی نتوانستند از طریق تحریم و جنگ بر ما مسلط شود به همین علت از طریق جنگ نرم وارد عمل شده که این امر وظیفه ما را نسبت به گذشته سنگین‌تر کرده است.

رئیس سازمان بسیج مساجد و محلات تصریح کرد: امروزه بسیج در تمامی عرصه‌ها با تلاش‌ها و فداکاری‌های خود شکوه ابتکار و نوآوری حضرت امام(ره) را به نمایش گذاشته و تمامی توطئه‌ها و ترفندهای دشمنان اسلام را خنثی کرده است.

سردار پاسدار بهشتی بیان کرد: دوران دفاع مقدس سراسر دستاوردهای علمی و نوآورانه به دنبال داشت به شکلی که با اتکا به قدرت داخلی و با استفاده حداکثری از ظرفیت‌های داخلی توانستیم در برابر رژیم بعث عراق ایستادگی کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات